הדוגמן והשחקן בר ברימר, בן זוגה של הזמרת אגם בוחבוט, נכנס בימים אלה לתחום האופנה ומשיק מותג חדש לגברים, תחת השם: CABO.
השם CABO שואב השראה מהחופים של מקסיקו, ומסמל חופש ופשטות, כאשר הקולקציה מתמקדת בבגדי ים, חוף וקז'ואל, ומתאפיין בסטייל אורבני עם השפעות והשראות מעולמות הים, החוף והספורט, בדיוק כמו האיש שמאחוריו.

בר ברימר בקמפיין למותג CABO / צילום: אריאל סנין
הקולקציה הראשונה תושק בתחילת יולי והיא כוללת בגדי ים ייחודיים לגבר, בעיצובים מתוחכמים ובדים אקולוגיים עם טכנולוגיית ייבוש מהיר. כמו כן טי-שירטס העשויים מתרכובת כותנה דקה וקלילה.

בר ברימר בקמפיין למותג CABO / צילום: אריאל סנין
"המותג נולד משילוב של אהבה עמוקה לאופנה ורצון לבטא יצירתיות אמיתית, כזו שמגיעה מהלב", מסר בר. "הקולקציה נוצרה מתוך צורך אישי ללבוש בגדים ייחודיים המשלבים נוחות ואסתטיקה בלי להתפשר על איכות או אמירה".
לדבריו: "אני מאמין שסטייל, נוחות ואיכות לא אמורים לבוא אחד על חשבון השני. לכן יצרנו בגדים שמחברים ביניהם, במיוחד לגבר הישראלי, שלפעמים נדחק הצידה בעולם האופנה. CABO מייצג לא רק אופנה, אלא דרך חיים. דרך שמקדשת את תחושת החופש, את הרגעים הקטנים של שקט, ים, רוח, אהבה וחיים. CABO נבנה סביב המוטו לחיות את החיים במלואם: שילוב בין סטייל ובדים איכותיים, המותאמים לאקלים ולגבר הישראלי. התוכנית היא ליצור סוג של מועדון לייף סטייל, עם מסיבות חוף בהשראת המותג, חוויות שיחברו את הקהל לטבע, לקהילה ולתחושת החופש".

בר ברימר בקמפיין למותג CABO / צילום: אריאל סנין

בר ברימר בקמפיין למותג CABO / צילום: אריאל סנין

בר ברימר בקמפיין למותג CABO / צילום: אריאל סנין
בשלב הראשון המותג ישווק באופן בלעדי כחנות פופ-אפ בקניון עופר רמת אביב, מקבוצת קניוני עופר. החנות תיפתח לחודש ימים, בין התאריכים 15/7-15/8, במקביל למכירת המותג באונליין.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו