מותג האופנה האורבני לי קופר שובר את כל המוסכמות עם מהלך תקשורתי מהפכני שטרם נראה כמותו בנוף הישראלי: חמישה מכוכבי הכדורגל המובילים בליגה, המגיעים מקבוצות יריבות ושנויות במחלוקת, יתאחדו לראשונה כפרזנטורים לקמפיין קיץ 2025 בהשקעה של 1.2 מיליון שקלים.
הקמפיין החדשני מציג חמישה כדורגלנים צעירים ומבטיחים ממועדונים יריבים: רוי רביבו ממכבי תל אביב, אמיר גנח מהפועל באר שבע, רן בנימין מהפועל תל אביב, שון גולדברג ממכבי חיפה, וירין לוי מבית"ר ירושלים.
ההפתעה הגדולה? לצדם תככב גם סנה סוקול, הרקדנית המוכרת מ"רוקדים עם כוכבים", שתביא נגיעה נשית וסטייל ייחודי לקמפיין הגברי.
מאוחדים בג'ינס
תחת הסיסמה UNITED BY DENIM, מבקש הקמפיין להעביר מסר חברתי: אופנה מחברת ולא מפלגת. בעולם שבו יריבויות ספורטיביות לעתים מתלהטות מעבר למגרש, לי קופר מציעה אלטרנטיבה מרעננת - סגנון וג'ינס כשפה משותפת שחוצה גבולות של קבוצות, אוהדים וזהויות.

שמו את היריבות בצד / צילום: שי תמיר

רוי רביבו ללי קופר / צילום: שי תמיר

ירין לוי ללי קופר / צילום: שי תמיר
גנית אלון, סמנכ"לית השיווק של לי קופר, מסבירה את החזון: "החלטנו לאחד כוחות עם חמישה מהשמות הכי חמים בכדורגל הישראלי וליצור קולקציה שמדברת לכולם בגובה העיניים. זה לא עוד קמפיין אופנה, זו אמירה – עם כל ההבדלים בינינו, אפשר וצריך להתאחד סביב סגנון, ערכים ואהבת הארץ".
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו