"נראה טוב – עושה טוב": שחף רז בתחתונים מיוחדים שיכולים להציל חיים

רשת HOODIES בשיתוף עמותת "חלאסרטן" משיקה פריט אופנתי שעשוי להציל חיים - תחתוני גברים עם תווית מיוחדת שמלמדת כיצד לזהות סרטן האשך בשלב מוקדם

שחף רז מוביל קמפיין להעלאת מודעות למניעת סרטן האשך. צילום: עופר חג'יוב

רשת האופנה HOODIES משיקה מהלך אופנתי מהפכני בשיתוף משרד הפרסום "ליאו ברנט" ועמותת "חלאסרטן". המהלך כולל קולקציית תחתוני גברים חדשנית שמשלבת סטייל עם מסר בריאותי חשוב ומציל חיים.

הקולקציה החדשה, שהושקה היום (שני) כוללת תחתונים שנראים אופנתיים לחלוטין, אך מסתירים חידוש פורץ דרך: בתפר הפנימי של כל תחתון מוסתרת תווית ארוכה במיוחד, המעוררת אי-נוחות מכוונת. כשהלובש מסיר את התווית המפריעה, הוא מגלה הוראות מפורטות לביצוע בדיקה עצמית לגילוי מוקדם של סרטן האשך - מחלה הניתנת לריפוי ב-95% מהמקרים כאשר מאובחנת בשלביה הראשונים.

שחף רז מוביל את הקמפיין להעלאת המודעות למניעת סרטן האשך / צילום: עופר חג'יוב

את הקמפיין מוביל יוצר התוכן וכוכב "האח הגדול" שחף רז, שמככב בסרטון פרסומת נועז כשהוא לובש רק תחתוני HOODIES, במטרה לשבור את מחסום הבושה סביב הנושא ולהעביר מסר ישיר וכנה.

"כמותג אופנה מוביל, אנחנו רואים בלבוש לא רק אמצעי לביטוי אישי וסגנון, אלא גם פלטפורמה להעברת מסרים חשובים," מסביר עמית פרמינגר, מנהל השיווק של רשת HOODIES. "קולקציית התחתונים החדשה משלבת עיצוב אופנתי עם מסר שיכול להציל חיים, וזו בדיוק הדרך שבה אנחנו תופסים אופנה בעלת ערך". 

התווית המיוחדת / צילום: עופר חג'יוב 

מארז תחתוני HOODIES המעודדים בדיקה מוקדמת של סרטן האשך / צילום: עופר חג'יוב 

שני ונגוש, מנכ"לית משרד הפרסום "ליאו ברנט" ישראל, מוסיפה: "שילבנו קריאטיביות אופנתית עם מסר בריאותי חיוני. התוצאה היא פריט לבוש שלא רק נראה טוב, אלא גם עושה טוב". 

הקמפיין ייחשף בטלוויזיה ובפלטפורמות דיגיטליות במגוון עיצובים אופנתיים המותאמים לקהל היעד - גברים צעירים בגילאי 20-40, שם סרטן האשך הוא הגידול הסרטני השכיח ביותר.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר