עם הילדים: משה פרץ ומשפחתו קטפו קמפיין משפחתי

הזמר לצד אשתו והילדים נבחרו להוביל את קולקציית הקיץ של מותג ההנעלה גלי • "זה רגע מרגש במיוחד, לשלב את ירדן והילדים", מסר פרץ

משה פרץ ואשתו ירדן. צילום: יחצ

הזמר משה פרץ (42), יחד עם בני משפחתו, אשתו ירדן גוזלן וארבעת ילדיו, הבכורה מיכאלה (10.5), התאומים נועם וגיא (9) והבת הקטנה ריף (7) נבחרו כפריזנטורים של רשת גלי, במסגרת זו יובילו את קמפיין אביב/-קיץ של הרשת שיעלה לקראת חג הפסח.

זו לראשונה שמשפחת פרץ מקבלת קמפיין משותף, כמשפחה. מסע הפרסום בכיכובם יכלול בין היתר קמפיין דיגיטל, שלטי חוצות, שת"פ מיוחד עם ערוץ הספורט, רשתות חברתיות, פרסום בנקודות מכירה והנכסים הדיגיטליים של המותג ומשפחת פרץ, בהשקעה של כ-1.5 מיליון שקלים. 

משה פרץ, ירדן והילדים / צילום: אורן חן צלמים

משה פרץ אמר על בחירתו כפרזנטור רשת גלי עם בני משפחתו: "מבחינתי, זה רגע מרגש במיוחד, לשלב את ירדן והילדים, הדבר היקר לי ביותר, בקמפיין שמדבר על ערכי משפחה, ישראליות וסטייל". לדבריו: "התפלאתי לגלות כיום כמה מותגים ניתן למצוא ברשת גלי. כילד,  הייתי הולך עם הורי, לפני כל חג, לקנות נעלים בגלי, ומרגש אותי כיום לסגור מעגל ולהצטלם פעם ראשונה עם כל משפחתי למותג  כל כך ישראלי".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר