גאווה: כוכבת העל בחרה ללבוש מעצבת ישראלית בפסטיבל קאן

השחקנית דיאן קרוגר הגיעה לאירוע החגיגי של מגזין ואניטי פייר, ולבשה שמלה א-סימטרית ומנוקדת של המעצבת דודו בר אור • קרוגר הייתה עסוקה בימים האחרונים, כשהשתתפה בבכורות ובאירועים שנערכו במהלך הפסטיבל

דיאן קרוגר. צילום: Getty Images

השחקנית דיאן קרוגר הגיעה לאירוע החגיגי של מגזין ואניטי פייר במהלך פסטיבל קאן, כאשר היא לבושה בשמלה של מעצבת האופנה הישראלית המצליחה דודו בר אור

השמלה שקרוגר בחרה ללבוש היא שמלה א-סימטרית ייחודית, הכוללת שרוול בצד אחד בלבד של השמלה. מדובר בשמלה שחורה המנוקדת בנקודות לבנות וחומות.

השמלה של דודו בר אור שלבשה דיאן קרוגר, צילום: Getty Images

דיאן הייתה עסוקה מאוד במהלך הימים האחרונים, כשהשתתפה בבכורות ובאירועים שנערכו במהלך פסטיבל הסרטים המפורסם. לאחרונה, היא גם חשפה שהיא החליפה שחקנית מפורסמת אחרת בסרט החדש "The Shrouds".

דודו (דורית) בר אור היא אחת המעצבות הישראליות המצליחות בעולם ובתקופת המלחמה חוותה חרם צרכני רחב ותגובות מאיימות ברשתות החברתיות, שאף הצליחו לגרום לאתרי כלבו גדולים להפסיק לעבוד עימה, לפחות באופן זמני - עד שהתעשייה הישראלית התערבה לטובתה. 

דורית בר אור - דודו, צילום: ישראל היום

בימינו, כוכבת בסדר גודל של קרוגר שלובשת שמלה של מעצבת ישראלית זו אמירה משמעותית ולחלוטין אקט שיכול להסב לנו גאווה מקומית. 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר