אנה זק: "אני ומרגי בקצוות שונים של העולם - אי אפשר לדעת מה יהיה"

הזמרת והדוגמנית, שרגילה לעלות על במות ולשמח את הקהל, עברה חוויה לא פשוטה בערב יום העצמאות האחרון • "זה לא קל, אבל זו זכות שאנשים רוצים לראות אותי", היא אומרת • ומה קורה עם בן הזוג בארצות הברית?

אנה זק בקמפיין לאדידס // צילום: משה בן שמחון

זו השנה השנייה שהזמרת, הדוגמנית והשחקנית אנה זק מצטלמת למותג "אדידס" והבוקר (רביעי) תפסנו אותה במלון דן אכדיה בהרצליה לצילומי קיץ לקמפיין הקיץ.

בעוד שבשנים רגילות זק קופצת מבמה לבמה בחגיגות יום העצמאות, הפעם זה היה אחר. "היה לי מאוד מוזר. לא ידעתי איך אני ארגיש בערב. שנייה לפני שעליתי לבמה זה היה מוזר, לא קל. אבל יש קסם למוזיקה ויש סיבה שאני עושה את מה שאני עושה. זו זכות בשבילי שאנשים רוצים לראות ולשמוע אותי".

אנה זק בקמפיין אדידס, קיץ 2024 / צילום: שי תמיר

מה יש לך להגיד לכל מי שהעביר ביקורת?  

"אם יש לי הזדמנות אפילו לשמח אדם אחד, אז זה שווה. אספתי את עצמי וגם שיתפתי את הקהל שיש לי רגשות מעורבים. הכי חשוב זה לכבד רגש של כל אדם אחר. יש אנשים שחסרה להם השמחה, זה ממלא אותם".

ראית את עדן גולן באירוויזיון, מה חשבת על ההתמודדות שלה?

"אני חושבת שהיא מלכה אמיתית, לעמוד שם במצב הזה ולקבל את יחס קשה מהקהל ומאחורי הקלעים, זה מצב לא קל. היא מלכה ונתנה הופעה מדהימה ועשתה לנו גאווה גדולה. היה לי קשה לראות את מה שהיא עברה שם וחשבתי לעצמי מה היא מרגישה שם על הבמה. היא עמדה בזה הכי טוב שיכול להיות".

ממש לאחרונה רכשת דירה בצפון תל אביב. יש מחשבות לעבור לגור עם מרגי ביחד?

"אני ומרגי בקצוות שונים של העולם, אי אפשר לדעת מה יהיה. טסים כל הזמן. לא קל, אבל אפשרי. כשיש תקשורת טובה, וחברות הכל אפשרי".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר