יוצאות לשופינג בפלאס סייז: 10 טיפים אופנתיים לנשים

איך עושים סטיילינג נכון, מה להסתיר ומה לחשוף? אספנו לך כמה טיפים שיהפכו את המלתחה שלך לשיקית ויוציאו ממך את הפאשניסטה הפנימית שבך

שופינג למידות גדולות. אילוסטרציה. צילום: GettyImages

למה להתחבא מאחורי חולצות ענקיות ושמלות עם עודף של בד? גם נשים במידות גדולות יכולות להיראות נפלא בג'ינס וטישירט. היום יש הרבה חנויות שמציעות ביגוד פלוס סייז וקל יותר למצוא מגוון של פריטים אופנתיים, אבל צריך לדעת איך לבחור ומה לבחור.  

ממש כמו במידות קטנות של בגדים, גם כאשר מדובר במידות גדולות יש היצע מגוון שמאפשר לכל אחת למצוא את הגזרה שמתאימה לה ולאפשר לה לחגוג את האופן בו היא נראית. לכל אחת מאיתנו יש אזורים יותר טובים מבחינת מבנה הגוף – הסוד הוא לדעת מה לחשוף ומה להסתיר.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Maayan Dori (@maayan.dori)

בין אם את מחפשת שמלה שמחמיאה לגזרה לאירוע מיוחד או זוג מכנסיים מושלמים ללבוש לעבודה, הנה כמה טיפים שיעזרו לך לעשות סטיילינג נכון.

הלבשה תחתונה - וודאו שאתן לובשות מידת חזייה נכונה, בחרו בתחתונים שמספקים תמיכה בבטן ואפשר גם ללכת עם מחטב. מהצד השני, אל תתפשרי על נוחות. במדינת ישראל חם מאוד במרבית חודשי השנה ולכן בדים נעימים שמחבקים את הגוף הם האופציה הטובה ביותר.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Alembika (@alembika)

מחשוף בצורת וי – צורת וי בחולצות או שמלות מושכים את העין כלפי מעלה ומייצרים אשליה של צוואר ארוך יותר, מה שהופך את המראה לחטוב.

יצירת מותן - הוסיפו הגדרה לסילואטה שלכן עם צורה נכונה של מכנסיים, חצאיות או שמלות. לדוגמא, שמלות בסגנון A-Line או טופים שנקשרים בצד המותן. גם הכנסת הטישירט לתוך המכנסיים תדגיש את מבנה הגוף.

VERO MODA, ג'ינס בגזרת MOM / טרמינל X

יצרת שכבות - בחרו באריגים קלילים כדי להעניק מראה מרחף. בין אם סריגים דקים, שיפון או פשתן שייצרו שכבות ללא עודפים של נפח.

שחקו עם פרופורציות - התנסו בסגנונות שונים כדי לגלות מה עובד עבורכן. לדוגמא, שילוב של טופ צמוד עם מכנסיים רחבים יכול ליצור איזון ולאריך את הגזרה.

צבע מונוכרומטי - לבישת צבע אחד מהראש ועד הרגליים יכולה ליצור מראה חטוב וארוך יותר. צבעים אחדים יכולים להיות גם שיקים וגם מחמיאים בו זמנית ובהחלט לא חייבים לבחור דווקא בצבע שחור.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by JUMP & ONOT (@jump_and_onot)

אביזרים מרשימים - משכו תשומת לב לאזורים שאתן אוהבות עם עגילים מרשימים, תיק אופנתי, או נעליים מעוצבות - הם יסיטו את הדגש ויוסיפו סטייל לביגוד שלכן.

תנסו לפני שתקנו - ככל האפשר, תנסו את הבגדים לפני שתקנו אותם. המידות משתנות בין המותגים וכך תוכלו להיות בטוחות שתבחרו את המידה הנכונה ביותר.

נוחות היא הכרח - תנו עדיפות לנוחות ובחרו סגנונות שגורמים לכן להרגיש טוב.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by HANNY KLEIN (@hanny_klein)

ביטחון עצמי הוא האביזר הכי טוב - לא משנה מה את לובשת או איזה מידה, ביטחון עצמי הוא האביזר הטוב ביותר. תעמדי זקופה, תחבקי את הגוף שלך ותדעי שאת ראויה לו.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר