בווילה יוקרתית בסביון: התאומים של "פקין אקספרס" הצטלמו לקמפיין ראשון

מיטב ועלי הספרי אולי מצטיירים בתוכנית כבעלי יחסים רעועים, אבל על הסט הם הפגינו חיבה רבה • השלב הבא יהיה ערב גאלה ליהודי ארה"ב לטובת הסברה ישראלית ולמען המשך גיוס תרומות לצה"ל

מיטב ועילי הספרי על הסט

כוכבי התוכנית "פקין אקספרס" (רשת13) התאומים מיטב ועלי הספרי השקימו בשעות הבוקר המוקדמות של יום חמישי האחרון כדי להתייצב לצילומי קמפיין אופנה ראשון עבור רשת SCOOP שנערכו בוילה מפוארת שבסביון.

למרות הסטיגמה שיצרו בתוכנית על הקשר הרעוע ביניהם על הסט הפם הפגינו חיבה מקסימאלית ואף שיתפו כי את חג הפסח הקרוב צפויים לבלות בחופשה משפחתית באילת.

מיטב, שהתרגשה מהמעמד אמרה: "זו פעם ראשונה שאני חלק מקמפיין ואני ממש מתרגשת, בעיקר בגלל שאני פריקית ידיעוה של נעליים".

מיטב ועילי הספרי בקמפיין ראשון, צילום: יח"צ סקופ

מיטב בהכנות לסט הצילומים / יח"צ

על הקשר הנרקם בינה לבין מתמודד התוכנית רם שטראוס היא סיפרה כי "רם ואני חברים טובים, אין לדעת לאן זה יתפתח. אכן נפגשנו לבד". 

עילי הספרי (25)  סטודנט למשפטים באוניברסיטת בר אילן, כבר בגילו הצעיר החל את פעילותו הפוליטית  וכיום משמש כיועץ פוליטי של ח"כ דני דנון. עילי סיפר שבימים אלו עבר להתגורר בעיר הגדולה תל אביב. 

מיטב ועילי הספרי בקמפיין ראשון / יח"צ

פרדי ורוני איינסאנז בעלי סקופ עם מיטב ועילי הספרי,

האחים חשפו לראשונה שהקימו חמ"ל לגיוס תרומות עבור חיילי צה"ל ונפגעי המלחמה בבית אמם שבגבעת שמואל שמטרתו לחזק את ההסברה הישראלית בעולם ולגייס תרומות מיהודי ארה"ב והעולם. לדבריהם: "במסגרת זו אנו מגיעים ליהודים עשירים מרחבי העולם  שתורמים לישראל סכומי עתק עבור חיילי צה"ל ונפגעי המלחמה ובזכותם אנו מצליחים לשנע ציוד יקר ללוחמים במאות בסיסים ומוצבים בדרום הארץ ובצפונה".

רוני ופרדי אינסאנז מבעלי רשת SCOOP שנחשפו לראשונה לעשייה החברתית של מיטב ועילי הספרי הרימו את הכפפה והצהירו שחלק מהקמפיין החדש של רשת SCOOP יהיה תמיכה בחמ"ל שהקימו האחים ובנוסף לכך את הצילומים שיערכו בתחילת הקיץ למותג יצלמו בלוס אנג'לס ושם יערכו ערב גאלה ליהודי ארה"ב לטובת הסברה ישראלית ולמען המשך גיוס תרומות לצה"ל. 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר