בצל המלחמה: מעצב שמלות הכלה משיק קולקציה נגישה

ויקטור "ויוי" בלאיש ימכור לראשונה פריטי לבוש יומיומיים במכירה מיוחדת למשך שבוע בלבד • כל הפרטים

חצאית מתנפנפת. צילום: שי פרנקו

החל מ-350 שקלים: מעצב האופנה ויקטור בלאיש מציג קולקציה חדשה ונגישה, המוכנה ללבישה ומשלבת הוט קוטור, וינטג׳ וסטריט סטייל. הקולקציה תימכר בחנות פופ אפ ייעודית למשך שבוע בלבד, וכוללת פריטים ייחודיים כגון: סריגי קשמיר, חצאיות ושמלות בגזרת מקסי ממשי וניילון, ואף טי שירטים שקיבלו טיפול ייסודי ברמה של הוט קוטור.

במסגרת הקולקציה החדשה בלאיש לקח השראה מפרפרים, המייצגים שקט וחופש, ועיצב הדפסים שונים בדמותם. ״פרפרים מייצגים בשבילי את השקט, את היופי של הטבע, את החופש. אני מרגיש שיש בהם את השקט שאנחנו זקוקים לו עכשיו. הקולקציה כולה משדרת נינוחות, אין מקום לדרמה", שיתף המעצב.

פריטים מהקולקציה החדשה / צילום: שי פרנקו

שם הקולקציה, "NO DRAMA", מתייחס בדיוק לנושא הזה. בתקופה הנוכחית יש דרמה תמידית סביבנו ויותר אנשים מחפשים ללבוש פריטים ייחודיים אך נינוחים, כאלו שעושים טוב לגוף ולנפש.

הקולקציה כוללת אוצרות מוקפדת של פריטי וינטג' מבדי דנים, אשר לקוחים מתקופות שונות, בשיתוף עם BACKSTAGE HEROES. הקונספט של הקולקציה מדגיש את החשיבות של נוחות ותחושה ביתית, ומעניק חוויה של שקט ושלווה בכל פריט, כאשר חלק מהפריטים אף חתומים ידנית על ידי בלאיש.

הקולקציה החדשה מבטאת את תשוקתו של בלאיש לעולם האופנה ואת מערכת היחסים של הלבוש עם הגוף, ואף עוסקת בנינוחות שבגד יכול להעניק. בקולקציה יצר המעצב גם את הפרשנות שלו לשמלה השחורה הקטנה ויצר שמלות קלאסיות מבדים שונים: כולל ג׳רזי, ויסקוזה ומשי.

שמלה שחורה מהקולקציה של בלאיש / צילום: שי פרנקו

לוק מהקולקציה / צילום: שי פרנקו

המכירה תתקיים בין התאריכים 18-23/2. ימים א-ה 10:00-18:00, ו 10:00-15:00. תרצה 17, תל אביב. 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר