נעלמת מהמדפים ברגע: הכוס הזאת משגעת את העולם

טיקטוק ידוע כמנוע שמצמיח טרנדים במהרה ונראה כי דור ה-Z חם על הבקבוק התרמי עם הקש המובנה של המותג סטנלי • הסיבה לכך - מוזרה כמו תמיד

נעלם מהמדפים ברגע. בקבוק סטנלי. צילום: GettyImages

האם הייתם מחכים בלילה מחוץ לחנות עד שהיא תיפתח רק בשביל לשים את הידיים שלכם על בקבוק מים שהפך לוויראלי בטיקטוק? התשובה עבור טיקטוקים מושבעים בארצות הברית היא – כן. אבל רק אם זה בקבוק המים של המותג סטנלי, וספציפית דגם ה-Adventure Quencher Travel Tumbler.

טיקטוקרים בארצות הברית תיעדו את ההמתנה שלהם בלילה מחוץ לסופרמרקט של טרגט בשביל להשיג את הבקבוק המיוחל שנמכר בקצת יותר מ-50 דולר. להאשטאג #StanleyCup יש כבר מיליארדי צפיות ברחבי העולם ברשתות החברתיות.

@vincentmarcus#StanleyCup♬ original sound - VincentMarcus

כוסות סטנלי, הידועים בידית האחיזה הגדולה והקש המובנה, זכו לראשונה לפופולריות על ידי טיקטוקרים חובבי איכות הסביבה מהסוג שמודעים לבריאות שלהם ומתרחקים בפלסטיק ובמהרה הכוס הניבה לחברה מיליוני דולרים.  על פי הערכות CNBC, הרווחים בשנה האחרונה צפויים להגיע לכ-750 מיליון דולר, עלייה חדה מ-70 מיליון דולר במכירות השנתיות שנעשו ב-2020.

אנליסטים מייחסים חלק גדול מההצלחה האחרונה של המוצר לנשיא החברה, טרנס ריילי, שמונה בשנת 2020 לתפקיד לאחר שבעבר שימש כמנהל השיווק הראשי של קרוקס. בזכותו הנעליים הכעורות נהיו הצהרה אופנתית נועזת ונראה שהוא עושה בדיוק את אותו הדבר עבור בקבוקי השתייה.

@bizwithamina#stanleycup#pinkstanleytarget#pinktok♬ original sound - Амина 🎀

המותג סטנלי נוסד בשנת 1913 על ידי ויליאם סטנלי ג'וניור, כאשר הסלוגן המוביל היה "זה לא יכול להישבר".  יותר ממאה שנה מאוחר יותר, טענה זו הועמדה למבחן בשנה שעברה כאשר משתמשת בטיקטוק צילמה את פנים המכונית השרופה שלה רק כדי למצוא את כוס הסטנלי שלה שלמה לחלוטין. הסרטון צבר מיליוני צפיות במהרה.

עם זאת, נראה שהבקבוק מסוגל לעמוד בשריפה, אבל משתמשים מציינים כי הכוס רגישה לדליפות אם היא נופלת.

@danimarielettering#fyp#carfire#accident#stanleycup♬ original sound - Danielle

העמידות של בקבוקי סטנלי הפכו לדבר הכי חם ברשת וברגע שמגיע מלאי חדש לחנויות הוא פשוט נעלם. כוס הסטנלי היא בהחלט לא הטרנד הראשון שסוחף את משתמשי טיקטוק, שהפכה כבר מזמן לפלטפורמה שקובעת את הטון לצרכנים. עכשיו רק נשאר לנו לראות איזה תחליף ימצאו לכוס התרמית הזאת.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר