השנה המוצלחת של קייט מידלטון: 10 לוקים בלתי נשכחים שעיצבו את המלכה לעתיד

היא אולי האישה הכי מצולמת בעולם וכיאה למלכה לעתיד של בריטניה מידלטון בוחרת פעם אחר פעם להדהים בבחירות האופנתיות שלה • כך נראתה הנסיכה האמיתית בלוקים הכי טובים שלה

שמועות, תיאוריות ושקרים. הנסיכה מוויילס. צילום: AFP

בכל פעם שקייט מידלטון יוצאת להופעה פומבית העולם מתמקד בדבר אחד – הבגדים שהיא לובשת. קייט היא אולי אחת הנשים הכי מצולמות ברחבי העולם, ונראה כי הלבוש שלה יוצר עניין רב. 

משמלות מתנפנפות לחליפות קלאסיות בגזרה הדוקה, שנת 2023 עמדה בסימן של שינוי אופנתי, תוך שמירה על קו אלגנטי ומלכותי.

הנסיכה פתחה את השנה בלוק בלתי נשכח כאשר בחודש פברואר היא הגיעה לטקס ה-BAFTA בלונדון בשמלה לבנה עם כתף אחת של אלכסנדר מקווין, וכפפות אופרה שחורות (טרנד ענק של השנה). בהכתרתו של המלך צ'ארלס השלישי במנזר וסטמינסטר במאי, מידלטון הגיחה שוב לבושה בשמלה לבנה של אלכסנדר מקווין, אך סימנה אותה בחלוק כחול ואדום רשמי, כמו גם כיסוי ראש מיוחד בעל עלים של ג'ס קולט בשת"פ עם אלכסנדר מקווין עשוי מטילי כסף, קריסטל ועבודת חוטי כסף.

קייט מידלטון והנסיך וויליאם בטקס BAFTA, צילום: GettyImages

קייט מידלטון בטקס ההכתרה / צילום: AFP

לאחר ההכתרה מידלטון פיתחה חוש אופנתי חדש כיאה למלכה לעתיד: חליפות מכנסיים דקות ונעלי סטילטו תואמות. אבל זה לא אומר שהיא נטשה לגמרי את שמלות המידי האהובות שלה. אחד המראות הבולטים היו שמלה בצבע ירוק מנטה עם טופ מובנה וחגורה שלבשה למשחקי הטניס בווימבלדון.

בירוק מנטה, צילום: איי.פי.

נסיכה בריטית אלגנטית / צילום: AP

חליפה ורודה של אלכסנדר מקווין / צילום: GettyImages

בחליפת פסי סיכה / צילום: GettyImages

ממש לאחרונה, בנובמבר, מידלטון לבשה את אחד ממעילי השכמייה הטובים ביותר שלה עד כה - מעיל אדום של קתרין ווקר עם קו צוואר עשיר ופתח שליץ עד השוק. למעיל היא התאימה כובע רחב שוליים של ג'יין טיילור ונעלי סטילטו תואמות של ג'אנוויטו רוסי. אין ספק, מדובר במלכה.​

חליפה לבנה קלאסית / צילום: GettyImages

אדום דרמטי במראה דרמטי, צילום: AP

באירוע דיפלומטי / צילום: AFP

מלאה בסטייל / צילום: AFP

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר