"קצת מוזר": הקמפיין החדש להלבשה תחתונה של דוגמנית העל והבת שלה

חג המולד מתקרב ואיתו פרסומות חדשות שמהללות את עונת המתנות • היידי קלום בת ה-50 ובתה לני בת ה-19 לקחו את זה צעד אחד קדימה בתחתונים וחזייה

היידי קלום. צילום: AFP

ברחבי העולם מתכוננים לקראת חג המולד ואין כמו קמפיין הלבשה תחתונה בצבע אדום כדי לסמן את המתנות המפנקות לכריסמס. מי שלקחו את זה צעד אחד יותר מדי קדימה הן דוגמנית העל, היידי קלום בת ה-50, והבת לני קלום בת ה-19, כשהן לבושות במערכת הלבשה תחתונה תואמת לקמפיין החגים של המותג אינטימיסימי.

בתמונות שפורסמו בחשבונות האינסטגרם שלהן אתמול (שלישי), דוגמנית העל הגרמנייה ובתה הצטלמו בחזיית תחרה אדומה ותחתונים תואמים של מותג האופנה האיטלקי.

בתמונה אחת, לני החזיקה סרט גדול ואדום מעל הראש בעודה לובשת את הפריטים מהם מורכב הסט. בתמונה אחרת אפשר לראות את השתיים מקפצות ומחייכות בחלוקים אדומים בעודן מחזיקות מתנות נוצצות.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Leni Olumi Klum (@leniklum)

בצילומים אחרים אפשר לראות אותן מדגמנות פיג'מה עשויה משי בצבע שחור עם גימורי נוצות.

זו אינה הפעם הראשונה שהן מצטלמות למותג ההלבשה התחתונה במשותף, וגם כעת התגובות מעורבות. בעוד שחלק מהתגובות נלהבות ומפרגנות, אחרים מרימים גבה לגבי הנאותות של הסיטואציה. "זה קצת מפחיד", הגיב אחד העוקבים בחשבון האינסטגרם ואחרת כתבה כי "להצטלם עם אימא שלך בהלבשה תחתונה זה מאוד מוזר".

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Heidi Klum (@heidiklum)

"אני לא מסתכלת על התגובות", אמרה בעבר לני. "אני בסך הכל מרוצה מהקמפיין והיה לי יום מדהים עם אימא שלי. אני חושב שהתמונות יצאו נהדרות והיה לנו זמן מדהים".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר