האנטישמיות שוברת שיאים - אבל הדוגמניות הישראליות מצליחות בענק בחו"ל

ממאי תגר שקטפה קמפיין מוביל לדיור העולמית ועד לסינדי צ׳אדי שהובילה את הקמפיין של המותג Skims של קים קרדשיאן • הפנים היפות של ישראל ממשיכות לכבוש שערים ופרסומות למותגים החזקים ביותר

נעמי ברדה

מאז ה-7 באוקטובר, אותה שבת שחורה בה עונו, נרצחו ונחטפו אזרחים ישראלים על ידי ארגון הטרור הרצחני חמאס, האנטישמיות בעולם נמצאת בשיאה. לצערנו, אנחנו עדים ליותר מותגים וחברות שבחרו לנקוט עמדה ולעמוד בצד הלא נכון של המפה. אחרים דווקא הביעו הזדהות חד משמעית עם ישראל, ולצערנו מצאו את עצמם עומדים אל מול מתקפת גינויים.

רק בשבוע שעבר היינו עדים לכך שפרטי העיצוב של דודו (דורית) בר אור הוסרו מאתרי הקניות הבולטים בעולם, לאחר שהביעה תמיכה במדינתה והעלתה סרטון המשווה בין חמאס לדעאש. בעקבות מחאה ברשת העיצובים כבר חזרו, אך אין ספק שהתקופה הקרובה נפיצה ביותר.

אבל דווקא בעת הזו, יש גם אור ותקווה. דוגמניות ישראליות ממשיכות לקטוף קמפיינים מעבר לים ולייצג את המדינה בגאווה. "במיוחד עכשיו, בתקופת המלחמה, אנחנו יכולים לראות את המיוצגות שלנו מככבות על שלטי פרסומות וקמפיינים מובילים", אומרים בסוכנות הדוגמנות "יולי", שהצליחה לאורך שלושים שנות פעילותיה לפתח קריירות בינלאומיות ענפות בחו"ל.

"אנחנו מציפים את השוק הבינלאומי ואת מותגיו השונים בפנים ישראליות איכותיות ומדהימות, שמצליחות לתת ייצוג ראוי ולחמם לנו ולכל העם הישראלי את הלב".

הדוגמנית הבינלאומית מאי תגר נבחרה להוביל את הקמפיין החדש של המותג הבינלאומי דיור. קמפיין החגים שצולם בפריז עלה באתר הרשמי ובימים הקרובים יגיע לכלל סניפי הרשת ברחבי העולם. ברזומה של תגר קמפיינים גם ללואי ויטון, לקוסט והפקות במגזינים הנחשבים ביותר. 

     

View this post on Instagram

           

A post shared by May Tager (@maytager)

הדוגמנית אלה איילון הפכה בשנה האחרונה לאחת הדוגמניות המבוקשות בשוק האמריקהי. כשהיא חיה על קו תל אביב-אל איי-ניו יורק היא קוטפת קמפיינים למותגים הגדולים שכולנו מכירים ורוכשים. לאחרונה מובילה את הקמפיינים של המותג אמריקן איגל ושל המותג Forever 21.

אלה איילון לאמריקן איגל

לירון שטרר מיוצגת בסוכנות הגדולה בעולם IMG לצד גל גדות, היילי ביבר ועוד.  בשנה האחרונה הובילה את הקמפיינים של ברשקה, פול אנד בר, ALL SAINT, סטרדיווריוס, הופיעה על שער המגזין האיטלקי הנחשב DONNA ובהפקה במגזין ווג. השבוע יצא הקמפיין החדש שצילמה במילאנו למותג SUNGALSS HUT.

לירון שטרר, באדיבות SUNGLASS HUT

הדוגמנית סינדי צ׳אדי שהובילה את הקמפיין של המותג Skims של קים קרדשיאן, הצטלמה לקמפיין החורף של המותג TALA הבריטי, שנחשב לאחד המותגים הנמכרים ביותר בAsos. הצילומים התקיימו בלונדון. בימים אלו סינדי נמצאת בLA לטובת צילומי קמפיין חדש. 

סינדי צ׳אדי, באדיבות tala

הדוגמנית סיון אור בקמפיין החדש של המותג הבינלאומי Emporio Armani.  הקמפיין הצטלם במילאנו והושק בעמוד הרשמי של המותג עם מעל 20 מיליון עוקבים. 

סיון אור, תמונה מהקמפיין Emporio Armani

נעמי ברדה, אחת הדוגמניות המצליחות והעסוקות, מיוצגת בפריז, לונדון, ספרד וגרמניה עם אחת הסוכנויות הנחשבות בעולם VIVA. לאחרונה הצטלמה לקמפיינים של מותג ההלבשה תחתונה ETAM שאת תוצריו ניתן לראות בשלל חנויות המותג ברחבי אירופה. בנוסף היא הצטלמה גם למותג KAZAR שיצא לשילוט חוצות ברחבי אירופה. 

     

View this post on Instagram

           

A post shared by NAOMI BERDAH (@naomi_barda)

מאי צחור, אחת הדוגמניות המובילות בישראל שמיוצגת ברחבי העולם, ועד לפני שנה הובילה את הקמפיין של מותג העל דולצ'ה & גבאנה, כעת בקמפיין חדש למותג העולמי ZALANDO. הקמפיין צולם במשך 4 ימים בפורטוגל.

מאי צחור בקמפיין ל-ZALANDO / באדיבות ZALANDO

אמה מדינג, הדוגמנית הישראלית שהיא חצי יפנית, חצי אוסטרלית. ברזומה שלה ניתן למצוא קמפיינים עולמיים לBODY SHOP ו-TRESEMME. לאחרונה הצטלמה לקמפיין הבינלאומי החדש של נטאשה שמככב בימים אלו ברחבי העולם. 

אמה מדינג, באדיבות נטאשה דנונה

ובעודנו כותבים, הדוגמנית דיאנה מיורי מצלמת היום (חמישי) את הקמפיין למותג העולמי UNIQLO בטוקיו, יפן. בשנה האחרונה נחשבת דיאנה לאחת הדוגמניות הישראליות היחידות שעובדות בשווקי אסיה - סיאול קוריאה, סין וכעת בטוקיו, יפן. הייצוג הישראלי שלה באזורים האלו, שנחשבים רחוקים מישראל אבל מעודכנים בכל המתרחש, הוא חשוב ומעורר גאווה.

דיאנה מיורי 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר