דנה זרמון חגגה אמש (שני) עם כ-2,000 עוקבות מסורות את הגעתה ללוק האחרון. לפני שנה זרמון התחייבה בפני עצמה ובפני העוקבות שלה שכל יום תעלה לוק יומי. "פתחתי מצלמה אמרתי מעכשיו אני מעלה שנה שלמה לוקים כל יום, אפילו לא תיכננתי פעם אחת את הלוק", סיפרה זרמון. "זה סחף אחריו המון נשים. זה היה מעבר לבגדים, זה חגיגה של נשיות ואמת ולא הסתרתי לרגע קפל בבטן, או אם אני חולה או לא מרגישה טוב או במצב רוח רע – וההיפך, אם אני מרגישה הכי שווה שיש. אז החלטתי לסכם את הפרויקט בחגיגה של נשים".
קיבלת לא מעט תגובות ברשת לגבי האופן שבו את נראית, 'איך את חושבת לעצמך' או 'למה את מתלבשת ככה', איך את מרגישה עם זה?
"זה מחזק אותי, כי כל פעם שאני שומעת לא אני כאילו 'לא הבנתי מי אומר לי לא, אין דבר כזה לא' וכל פעם שאני שומעת כן זה גורם לי להבין עד כמה נשים צריכות לראות את זה. הן לא צריכות לראות רק את המודל המושלם מתעשייה כזו או אחרת הן צריכות לראות מה שעושה להן טוב".

דנה זרמון חוגגת // צילום: אור גפן
חלק מהעוקבות שהגיעו למסיבה ב"שלוותה" הגיעו בלוק של איתי ברנס אותו רכשו בקופסה מיוחדת של שיתוף פעולה של דנה זרמון ו-cover me וזאת כלל מבלי לדעת מה יש בקופסת ההפתעות.
"זה חלק מהחוויה לקנות משהו מבלי לדעת מה יש בפנים, אני סומכת על דנה", אומרת עדן, בת 25 ממודיעין, שגם הגיע עם הלוק המיוחד.
"הייתי בהלם, הקופסה הראשונה של הלוק היומי הייתה סולדאאוט תוך 12 שעות. הבנתי שיש לי קהל שאוהב את הטעם שלי", אומרת זרמון.
באירוע נחשף המותג החדש ZAZA, מותג הלבשה תחתונה שיצא לקראת סוף השנה ביחד עם מותג האופנה ITAY BRANDS.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו