נויה מ"אהבה חדשה": "מה שקרה רחוק מאיך שדמיינתי את זה"

כוכבת "אהבה חדשה" האמינה שתצא עם זוגיות מהתוכנית • בריאיון היא פותחת את הלב ומספרת על התהליך שעברה בצילומי הסדרה, מגלה לנו איך היא מתארגנת לאירועי השקה וגם ממה צריך להיזהר כשרוצים להיכנס לתחום

נויה אריאלי. צילום: שמעון בוכריס

הדוגמנית נויה אריאלי שמככבת בימים אלו על המסך בתוכנית "אהבה חדשה" ברשת 13, מודה כי היא מאוהבת. 

עם שמלת כלה על סט צילומי הקמפיין של מותג האופנה MonaLizabeth בעיצובה של אליזבת בראון, שצולם היום (רביעי), היא אומרת: "האמנתי שימצאו לי זיווג, אבל מה שקרה בצילומים זה רחוק מאיך שדמיינתי את זה".

נויה אריאלי בקמפיין שמלות כלה // צילום: שמואל בוכריס

"הייתי אותנטית וכנה עם עצמי, עברתי דברים עצומים. נכנסתי נויה אחת ויצאתי נויה אחרת. אני שלמה עם כל דבר שעשיתי וזה הוביל אותי לתוצאה הסופית", היא אומרת בחיוך, אך מבלי להזכיר מפורשת את דור טאוב, כוכב התוכנית איתו היא מנהלת זוגיות.

נויה אריאלי מאחורי הקלעים בסט הצילומים של מונליזבת בעיצוב אליזבת בראון, צילום: אור גפן

על מערכת היחסים שהיתה לה עם סוכן הדוגמניות שי אביטל היא אומרת: "צריך להיזהר, תחום הדוגמנות יכול להיות מסוכן. צריך שיהיה מי שישמור עליך. לא יודעת מה הייתי עושה בלי ההורים שלי". 

אריאלי גם לא מתביישת להודות שהיא נעזרת בשירותיה של סטייליסטית לפני השקות או אירועים מיוחדים, ואפילו לפני הכניסה לתוכנית. "אני בחורה של ספורט ובגדים פשוטים, רוב היום עם טייץ וסניקרס. עכשיו כשמזהים אותי אז אני משתדלת להקפיד יותר".  

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר