מה ללבוש לדייט? הטעות של בנות "אהבה חדשה"

בחירת בגדים לדייט היא לא דבר פשוט, גם לגברים וגם לנשים • לא חייבים בהכרח ללבוש בגדים מהודרים במיוחד ואפשר גם ללכת על מראה פשוט יותר - אבל יש כמה כללים שכדאי להיצמד אליהם כדי להגיע ללוק הנכון

מתוך "אהבה חדשה" ברשת 13, צילום: צילום מסך

הופתענו לגלות אמש (שבת) שהרווק של העונה בתוכנית "אהבה חדשה" ברשת 13, ד"ר רועי אסף, פרש ממנה.

בשתי העונות הקודמות של ריאליטי השידוכים, צפינו ברווקות שחיפשו אהבה וניפו גברים במהלך הפרקים, והעונה הגיע טוויסט מעניין בדמות רווק שגר במתחם ומחפש התאמה.

כנראה שד"ר אסף לא עמד בעומס, וברגע שלי-ים, הבחורה הראשונה שיצאה איתו, בחרה לעזוב - הוא החליט לפרוש מהתוכנית ולא לפגוש נשים נוספות. אפשר להגיד שחלק גדול מהנשים שהגיעו לדייט הראשון לא השקיעו יותר מדי מאמץ בבגדים, ובחרו במראה פשוט ואולי מעט מוזנח אפילו, וכידוע - אין הזדמנות שנייה לרושם ראשוני.

חשוב לשים לב לפריטים שאותם נלבש, כך שייצגו אותנו בצורה הטובה ביותר. קבלו כמה טיפים אופנתיים בסיסיים לאלה שיוצאים לדייט ראשון, שיעזרו לצלוח את המעמד המלחיץ הזה.

מולי ודניאל - אאוטפיט ספורטיבי במיוחד. מתוך "אהבה חדשה" ברשת 13, צילום: צילום מסך

היכן יהיה הדייט?

הטיפ הראשון ללוק מוצלח בדייט ראשון הוא להתלבש לאירוע. הלוקיישן מכתיב את האאוטפיט, ולכן כדאי לדעת מראש לאן יוצאים – הרי לא תתלבשו לטיול בחוף כמו שתתלבשו למסעדה, נכון?

ב"אהבה חדשה" המפגש הראשוני הוא בדירה, ולכן שם כדאי ללבוש אאוטפיט קז'ואל ולא מתאמץ, פריטים נוחים שילוו אתכם להמשך היום - אבל לא מרושלים או פשוטים יותר מדי. תוכלו ללבוש משהו נוח כמו ג'ינס או מכנסיים קצרים בשילוב עם טופ חמוד או מכופתרת קלילה. במקרה שמדובר במסעדה מפוארת, למשל, אפשר ללבוש שמלה או חצאית וטופ יותר גלאם (נשים), או חולצה מכופתרת עם ג'ינס ארוכים (גברים).

בגדים של H&O // צילום: תומר לופצקו

משהו נוח

כשמדובר בדייט ראשון, נוחות היא המפתח. הימנעו מללבוש משהו צמוד מדי או מגביל, מכיוון שהוא יכול לגרום לכם להרגיש מודעים לעצמכם ולהיות בתחושה של חוסר נוחות. בחרו בגדים שמתאימים לכם היטב ושגורמים לכם להרגיש בטוחים ונינוחים.

בגד של לי קופר // צילום: עופר חגיוב

הדגישו את הטוב שבכם

הצגת התכונות הטובות ביותר יכולה להיות דרך מצוינת להגברת הביטחון העצמי וליצירת רושם ראשוני נהדר. אתם יודעים מהם החלקים שאותם תעדיפו להבליט - זרועות, עיניים, בטן - לכן שימו עליהם את הפוקוס. אם מדובר בעיניים, תוכלו ללבוש צבע של בגד שמבליט את צבען. אם יש לכם זרועות מסוקסות, בחרו חולצה עם שרוולים קצרים.

שמלה של ריזרבד // צילום: אסף לוי

להקפיץ כל טוטאל לוק

אביזרים יכולים לשפר את התלבושת ולהשלים את המראה. הם יכולים להוסיף צבע, מרקם או נצנוץ לתלבושת, אך עם זאת – חשוב לא להגזים איתם. בחרו פריט אמירה אחד או שניים המשלימים את התלבושת ושומרים על פשטות שאר המראה - שרשרת עם אמירה, משקפי שמש מסוגננים במיוחד ועוד.

שמלה של גולברי // צילום: ליאור קסון

היו אתם

הטיפ החשוב ביותר בכל הנוגע לטוטאל לוק בדייט ראשון, הוא להיות עצמך. לבשו בגדים המשקפים את הסגנון האישי שלכם ושגורמים לכם להרגיש טוב עם עצמכם. המטרה העיקרית, מלבד ליצור רושם טוב, היא לגרום לעצמכם להרגיש בשיא שלכם, ובעיקר - ליהנות.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by BRENDA (@brendastudio)

מבחר לוקים מושקעים לדייט 

לסיכום, כאשר בוחרים מה ללבוש בדייט ראשון, חשוב להתלבש כראוי לאירוע. ללבוש משהו נוח, להדגיש את התכונות הטובות ביותר שלכם, לאבזר כדי לשפר את התלבושת שלכם, והכי חשוב – להיות עצמכם. 

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Yanga Fashion (@yanga_fashion)

טוטאל לוק אלגנטי ומושקע

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר