בלי להסתבך: כך תשאירו רושם חיובי בדייט הראשון

בחירת הפרטנר היא החלק החשוב ביותר, אבל מה לובשים? • בלי בגדים מוגזמים, חליפות או נעלי עקב • מדריך

על "חוק הדייט החמישי" שמעתם?, צילום: GettyImages

יום האהבה הבינלאומי פה, ואנחנו החלטנו לקחת רגע, ולהקדיש מדריך דווקא לרווקים שבנינו. יום האהבה עשוי להיות קשה למי שלא נמצא בזוגיות, אבל אנחנו תמיד מעודדים אופטימיות, ובטוחים שתמצאו את החצי שלכם ממש בקרוב. כדי לעזור לכם בנושא הזה, החלטנו להכין מדריך עם הכללים שיעזרו לכם להתלבש לדייט הראשון בצורה מוצלחת.

רווקים בוולנטיין? כך תעברו בשלום את הדייט הראשון

יוצאים לדייט? הסימנים שיגלו לכם אם הצד השני מעוניין בכם

בלי להרגיש בריאיון עבודה: עצות הזהב שיעזרו לכם בדייט הראשון

לבגדים שאנחנו לובשים יש תפקיד משמעותי ביצירת רושם ראשוני. בדרך כלל, רושם ראשוני נוצר תוך שניות מרגע המפגש, וקשה מאוד לשנות אותו. לכן חשוב לקחת בחשבון את הלבוש שלנו כשאנחנו מנסים לייצר רושם טוב בדייט ראשון. הבגדים צריכים להיות נאמנים לסגנון שלנו ויחד עם זאת חשוב מאוד שיהיו נוחים ונעימים, אנחנו לא רוצים להתעסק איתם במהלך הדייט.

קודם כל, חשוב לעשות תיאום ציפיות ולהבין לאן יוצאים, מן הסתם לדייט בחוף הים בצהרי היום, נלבש טוטאל לוק שונה מדייט לילי במסעדה. מכיוון שרוב הדייטים מתרחשים בדרך כלל בערב במסעדה רומנטית, אנחנו נלך על הכיוון הזה.

שמלה שחורה קטנה היא פריט שתמיד יהיה באופנה ויתאים לדייט ראשון. כמובן שצריך לשים לב שהיא לא צמודה מדי, לא חשופה מדי ולא קצרה מדי, ושיהיה לכן נוח להתנהל איתה ערב שלם. אתן לא יודעות לאן הערב ימשיך, ואם מהמסעדה תמשיכו לבר או לטיול עירוני, חשוב שיהיה לכן נוח. כמובן שאתן לא חייבות לבחור בשחור, ואפשר ומומלץ לבחור בצבע בהיר שיאיר לכן את הפנים ויחמיא לצבע העור שלכן.

שמלה שחורה מחמיאה, SHEIN, צילום: יח"צ חו"ל

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Yanga Fashion (@yanga_fashion)

שמלה בהירה ורומנטית עם ז'קט ג'ינס קליל שיתאימו בדיוק

ואם כבר מדברים על נוחות, ותרו על עקבים גבוהים. אנחנו יודעים שאתן אוהבות את הנראות, הגובה והיציבה שהם מעניקות לכן, אבל הנוחות היא קריטית. יש מספיק נעליים שטוחות יפות. למי שממש מתקשה לוותר על הגובה, נמליץ לבחור בעקב נמוך שעדיין יספק נוחות.

נעליים רגועות עם טקסטורה מעניינת, SHEIN, צילום: יח"צ חו"ל

נעליים מנומרות למי שרוצה לשדרג את הלוק, SHEIN, צילום: יח"צ חו"ל

החורף עדיין כאן, וכנראה שתצטרכו להוסיף חלק עליון מחמם. ההמלצה שלנו? ותרו על מעילי פוף ענקיים או מעילי פרווה מוגזמים. בחרו בז'קט עור קליל ומחמיא או בז'קט אלגנטי, אבל לא כסט תואם שיוצר חליפה, כי בכל זאת לא מדובר בפרזנטציה בעבודה.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by VEDA (@thisisveda)

ז'קט עור קליל יעשה את העבודה

לא כולן מתחברות לשמלות, וזה בסדר גמור. מכנסיים וחולצה זה שילוב לגיטימי לדייט רומנטי. החוכמה היא לבחור בגזרות ובבדים שהם מתוחכמים יותר מג'ינס ומטישירט. יש הרבה אופציות, ואנחנו ממליצים לתת דגש על אחד הפריטים – מכנסיים מעניינים או חולצה עם דוגמה עדינה. כמובן שאפשר לבחור בלוק קז'ואלי רגוע ולהפתיע עם נעליים מעניינות, ולקבל לוק מוצלח לדייט.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by 𝗦𝗘𝗖𝗢𝗡𝗗 (@second.telaviv)

גם מכנסיים וחולצה יתאימו לדייט הראשון

     

View this post on Instagram

           

A post shared by 𝗦𝗘𝗖𝗢𝗡𝗗 (@second.telaviv)

מכנסיים עם טקסטורה וחולצה עם הדפס רגוע

מה שבסוף חשוב לזכור, זה שאתן רוצות להגיע בגרסה הכי טובה שלכן. צריך להדגיש את החלקים שאתן אוהבות יותר, לבחור בגזרות נוחות ומחמיאות, ובעיקר להסתכל במראה ולהיות מרוצות ממה שאתן רואות. אם אתן עומדות כבר שעה מול ארון הבגדים ולא בטוחות מה ללבוש, לכו על פריט בטוח, שקיבלתן עליו מחמאות מכל הכיוונים, וצאו לדרך.

בהצלחה!

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר