השרשראות תמיד מסתבכות לכן? הטריק שאתן חייבות להכיר

אחד הטרנדים החמים ביותר הוא שילוב של שרשראות שונות ליצירת מראה אופנתי • מה עושים כשהן מסתבכות אחת בשנייה? לנו יש את הפתרון • צפו

שרשראות, צילום: GettyImages

מכירות את זה שקשה לכן לבחור בבוקר איזה שרשרת לענוד, אתן מתלבטות ומתלבטות, ובסוף מחליטות ללכת עם כל השרשראות ביחד? מדובר במראה אופנתי וטרנדי במיוחד, והכוכבות הגדולות בעולם נוהגות ללכת עם מספר שרשראות באורכים שונים, שיוצרות משחק מעניין.

מנפצים מיתוסים: האם מותר להשתמש בפילינג כל יום?

הטרנד הלוהט הבא: היילי ביבר חשפה מראה חדש

כל אחת יכולה: סודות האיפור של הקרדשיאן נחשפים

אם אי פעם ענדתן יותר משרשרת אחת, אתן בטח מכירות את הסיטואציה הבאה: אמצע היום, אתן מסתכלות במראה, ורואות שכל השרשראות הסתבכו אחת בשנייה, האורך לא מסתדר, וכל האירוע נראה רע.

מה עושים? במותג התכשיטים sapporo_jewelry העלו טריק משנה חיים. ברילס שעלה לחשבון המותג באינסטגרם, מציגים שיטה פשוטה אך גאונית.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by 𝗦𝗔𝗣𝗣𝗢𝗥𝗢 𝗝𝗘𝗪𝗘𝗟𝗥𝗬 סאפורו תכשיטים (@sapporo_jewelry)

במקרה שבו החלטת לענוד שתי שרשראות, התחילי בלשים את שתיהן על הצוואר, כשהסוגרים נמצאים על הצוואר, במקום על העורף. עכשיו במקום לסגור את השרשראות בצורה הרגילה, נסגור את השרשראות בהצלבה. מה הכוונה? ניקח את הסוגר של השרשרת הראשונה, ונסגור אותו על קצה השרשרת השנייה. ואז ניקח את הסוגר של השרשרת השנייה, ונסגור אותו על קצה השרשרת הראשונה.

בצורה הזאת, שתי השרשראות הופכות לשרשרת אחת מחוברת, וכל שנותר לכן הוא לסובב את הסוגרים אל העורף, ולשחק עם האורכים של השרשראות עד שתהיו מרוצות.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר