אור שפיץ זועמת: "זאת הזיה, לא מוצאת מכנסיים במידה שלי"

הקונדיטורית שיתפה את העוקבים בסיטואציה מכעיסה שחוותה • "עברתי בארבע חנויות, המידה שלי לא עולה עליי" • "גדל פה דור עם דימוי עצמי נמוך", הזהירה

אור שפיץ, צילום: רשת 13

אור שפיץ, כוהנת המתוקים והאישה שכמעט הכל אצלה ורוד, שיתפה אתמול (רביעי) את 445 אלף עוקביה באינסטגרם, בסוגיה שהצליחה לעצבן אותה, וכנראה שהיא לא זרה עבור רבים מעוקביה.

"לא נעים לי לבוא בתלונות", הקדימה ופתחה את המונולוג הקצר שצילמה בעודה פוסעת ברחוב, "אבל אני חייבת. המכנסיים השחורים שלי, אתן יודעות, המכנסיים השחורים כמו שיש לכל אחת בארון, שמתאים עם כל דבר, לא עולה עליי יותר", שיתפה את מאות אלפי העוקבות שלה בתסכול שהיא חווה.

אור שפיץ עצבנית על חנויות הבגדים, צילום: מתוך אינסטגרם

"אז אתמול הלכתי בקניון דיזינגוף", המשיכה וסיפרה על המסע לקניית זוג מכנסיים חדש. "בארבע חנויות שונות חיפשתי ואשכרה לא מצאתי מכנסיים במידה שלי", אמרה ספק בתסכול ספק בעצב(ים). "הזיה", הוסיפה וסיפרה שגם מידה 38 שהיא המידה הרגילה שלה, הייתה קטנה עליה.

את הסטורי המתוסכל, שמתכתב היטב עם התלונות הרבות והייאוש שחשים לא מעט קונים כשהם נתקלים במידות קטנות מהרגיל, חתמה שפיץ עם המסר הזועם: "מידה 38 כמו מידה 32. הזיה. דופק פה דור עם דימוי עצמי נמוך".

שפיץ אינה הידוענית הראשונה שמביעה תסכול מ"משחקי המידות", שגורמים לתסכול רב ואף מעודדים דימוי גוף בעייתי. לפני שנה, הדוגמנית אלכסה דול שמרבה לשתף בסוגיות דימוי גוף והפרעות אכילה מניסיונה האישי, שיתפה בסרטון אינסטגרם ברוח דומה, שהפך לוויראלי וייצר אלפי תגובות.

"זארה משחקים על המידות שלנו", זעמה אז דול על רשת האופנה הפופלרית. "כל שנה הם מצמצמים את כמויות הבד. אם לפני 5 שנים מידה 38 הייתה 38, עכשיו היא 36, 34 הפך ל-32, מידה 40 הפכה ל-38 ואפילו ל-36", זעמה. כדי לבסס את טענותיה, היא מדדה מספר זוגות מכנסיים במידות שונות שאספה מהחנויות, והוכיחה שלמרות שהיא מידה 36 בחנויות מסוימות, ברשת האופנה המצליחה היא מצליחה להשתחל רק למידה 40. 

     

View this post on Instagram

           

A post shared by A L E X A 🦋 D O L (@alexa_dol)

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר