גם הסלבס בפנים: מותג היוקרה שמשיק בגדים לכלבים בישראל

דור רפאלי, שגיא מוקי ואביה מלכה הם רק כמה מהשמות שהצטלמו לקמפיין חדש של "BOSS", שבמסגרתו נמכרים מוצרי ביגוד ולייף סטייל לחברו הטוב ביותר של האדם • היתרון: חלק מההכנסות יועברו לעמותה הפועלת להצלת ושיקום בע"ח שעברו התעללות או נזנחו

דור רפאלי והרצל, צילום: אלרן רוז

כל בעל כלבים אוהב לפנק את הכלב שלו באיזה פריט ביגוד נחמד, ובדיוק לקהל הזה פונה המותג BOSS – שהשיק קולקציית ביגוד ולייף סטייל בשיתוף פעולה עם מותג הכלבים הבינלאומי Kanine, שחלק מההכנסות ממכירות הפריטים שבו ייתרמו לעמותת "אילת אנימלס", הפועלת להצלה ושיקום בעליי חיים שעברו התעללות או נזנחו.

לרגל השקת הקולקציה, התייצבו בשבוע שעבר כמה וכמה סלבס ומשפיענים להצטלם בהתנדבות בסטודיו פקטורי 54, על מנת להעלות את המודעות לנושא החשוב הזה. בין הסלבס ניתן למצוא את שגיא מוקי, דור רפאלי, דלית רצ'סטר, סתיו סטרשקו, אביה מלכה, אביתר עוזרי, שרה קורי, אור לוזון ועוד.

שגיא מוקי עם לואי וסודה, צילום: אלרן רוז

סתיו סטרשקו ומילקי, צילום: אלרן רוז

דלית רצ'סטר וג'ינג'י, צילום: אלרן רוז

אביתר עוזרי וניקי, צילום: אלרן רוז

אביה מלכה ושוש, צילום: אלרן רוז

שרה קורי ושו, צילום: אלרן רוז

אור לוזון וליאו, צילום: אלרן רוז

הקולקציה החדשה עוצבה מחומרים גלם איכותיים כהמשך עיצובי ישיר לקולקציית החורף החדשה לנשים ולגברים של חברת האופנה. הקולקציה כוללת את הסווטשירט האייקוני של BOSS בשני צבעים ובהדפס מונוגרמי, וסט, חולצות פולו, מעילים וסריגים, קולרים, רצועות וכדורי צעצוע. כל הפריטים מגיעים במגוון מידות ומתאימים לסוגי הכלבים השונים.

"אילת אנימלס" היא עמותה רשומה שפועלת בכל רחבי הארץ ומצילה, משקמת ומוציאה לאימוץ בעלי חיים נטושים, שעברו הזנחה או התעללות. כל חברי העמותה הם מתנדבים, וכל תקציב העמותה מיועד ישירות לטיפולים, שיקום, מזון, הגשת תלונות נגד מתעללים וייצוג בדיונים בבתי משפט נגדם, וכן עבור ימי אימוץ, הסעות, תרופות, העברת ציוד לאומנות ועוד. כחלק מה"אני מאמין" של העמותה, כל הכלבים שנמצאים תחת חסותה לא נמצאים בכלובים אלא בבתי אומנה, זאת כדי להרגיל אותם לחיים בבית ולחיי משפחה.

פריט לבוש לכלב של BOSS, צילום: יח"צ חו"ל
פריט לבוש לכלב של BOSS, צילום: יח"צ חו"ל
רצועה לכלב של BOSS, צילום: יח"צ חו"ל
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר