חגיגה אופנתית: כל מה שצריך לדעת על העונה השלישית של "אמילי בפריז"

אמילי קופר חוזרת למסכים בדצמבר | צילום: נטפליקס

הסדרה המדוברת, שתשודר בדצמבר, מציגה שלל לוקים וטרנדים בבירת האופנה פריז • משילוב של ארבעה פריטי משבצות באאוטפיט אחד, ועד גרבי חמנייה היסטריות שכבשו אותנו • סקירה אופנתית

נטפליקס הודיעה רשמית על תאריך היציאה של העונה השלישית לסדרה המצליחה "אמילי בפריז". 21 בדצמבר רחוק מבחינתנו כמו הנצח, אבל אנחנו ננצל את הזמן כדי לבחון את מה שחשוב באמת - הלוקים שלובשת לילי קולינס בתפקיד אמילי קופר. ספוילר: בטיזר שפורסם אמילי נראית כשהיא גוזרת לעצמה פוני (!!).

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Netflix Israel (@netflixisrael)

הצעד אמנם לא נראה מוזר למי שעוקב אחרי קולינס ברשתות החברתיות, שם היא מתהדרת בפוני כבר תקופה ארוכה, ועדיין, מדובר בצעד דרמטי, שקופר מנסה להסביר ללא הצלחה: "לפעמים מספרים את הפוני גם כשהכל בסדר". כן, בטח. נצטרך תצוגת משחק קצת יותר משכנעת כדי להאמין למשפט הזה.

ולענייננו. בעונה החדשה גיבורת הסדרה ניצבת בפני דילמות משנות חיים - אם להישאר בפריז, ולהצטרף לחברת השיווק הבוטיקית של סילבי, אחת מעמיתותיה לעבודה, או לחזור לשיקגו ולהמשיך לעבוד בסבויאר. בנוסף, בעונה השנייה אמילי נקרעה בין שני הגברים בחייה - השף החתיך גבריאל, שחזר לזרועות אהובתו קמיל, ואלפי - הבנקאי החתיך שעובר לגור בלונדון.

בין כל הדילמות האלו, קולינס מתהדרת בשלל לוקים אופנתיים, את חלקם אהבנו, ואת חלקם פחות. על התלבושות אחראית כמובן הסטייליסטית פטרישיה פילד, שמוכרת לנו מ"סקס והעיר הגדולה", ו"השטן לובש פראדה".

מוטיב שחוזר בלוקים של אמילי, והופיע גם בעונה הקודמת בלוקים שנצרבו בתודעה, הם בגדים עם דוגמת משבצות. אם בעונה הקודמת הדוגמה הופיעה בכובע באקט בשחור לבן, ובעונה הראשונה בחליפה אייקונית עם ז'קט ומכנסיים קצרים באותם הצבעים וברט אדום, הפעם מדובר בטרנד חזק מאוד - טופ בגזרת חזייה. בתמונה הראשונה נראית קופר עם טופ משבצות שחור לבן, שמעליו קרדיגן שחור עם טקסטורה, ומשולב עם חלק תחתון בצבע אדום כהה. בלוק השני אמילי נראית ישובה על כיסא נוח ליד בריכה, בלוק שמתאים לחופשה - טופ משבצות בירוק לבן שנקשר בחזה, עם כתפיים מעט נפוחות, וחלק תחתון קצרצר תואם. היא הוסיפה משקפי שמש חתוליות להשלמת הלוק, ומעין שאל על הכתפיים, שאליו פחות התחברנו.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Emily In Paris (@emilyinparis)

כובע באקט במשבצות שחורות ולבנות

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Emily in Paris Outfits (@emilyinparisoutfits)

חליפת משבצות עם ברט אדום. לוק שהפך לאייקוני

אמילי נופשת בטופ משבצות קטנטן, צילום: נטפליקס

 

טרנד נוסף שאימצה הסטייליסטית ואנחנו אוהבים, הוא השימוש במכנסיים מחויטים רחבים שלא יושבים צמוד על הגוף. מצאנו שני לוקים שאהבנו מאוד. באחד מהם היא נראית במכנסיים שחורים רחבים, טופ אדום עם נקודות לבנות, חגורה תואמת ונעלי פלטפורמה. בלוק השני היא לובשת טוטאל לוק שמשלב משבצות ורמיזה לדוגמת פפיטה. היא לובשת מכנסיים מחויטים בדוגמת משבצות אפורה עם פסים אדומים, ששולבו עם טופ שחור עם דוגמת משבצות רחבה של סטלה מקרטני, שמעליו הולבש ז'קט משבצות עם דש כפול מזארה, בצבעי אפור וורוד. הלוק הושלם עם תיק שחור לבן של קרולינה הררה, בדוגמה שנראית כמו זום-אין לפפיטה, וכובע שחור ואופנתי.

אמילי במכנסיים שחורים מחויטים, צילום: נטפליקס

 

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Emily in Paris Outfits (@emilyinparisoutfits)

ארבעה פריטים עם משבצות בדוגמאות שונות

בלוק אחר אמילי נראית כשהיא באירוע רשמי עם אלפי, ולובשת שמלת ערב עם צווארון גבוה. מדובר בשמלה של פאקו רבן, בצבע כסף עם דוגמת אומברה בוורוד עדין ובסגול, ושורת כפתורים. את השמלה משלימה תסרוקת אסופה, שביחד עם הפוני החדש יוצרת מראה נקי ואלגנטי שאהבנו מאוד.

אמילי ואלפי. לובשת שמלת ערב אלגנטית, צילום: נטפליקס

 

בתמונה אחרת נראית אמילי כשהיא יושבת לקפה עם שתי חברותיה קמיל ומינדי. הכוכבת לובשת סוודר צבעוני צמרירי עם צורות גאומטריות, חצאית מיני ומגפי ירוקות מבריקות שמגיעות מעל הברך. פחות התחברנו למראה ולשילוב בין הפריטים.

קמיל, אמילי ומינדי. גונבות את ההצגה,

 

מי שדווקא גונבות את ההצגה הן שתי החברות - קמיל עם ז'קט אוברסייז מקושקש של בלמיין, מכנסי ג'ינס, תיק של לואי ויטון עם רצועה אדומה שמתכתבת היטב עם הצבעים של הז'קט, ומשקפיים שחורים דרמטיים. הכוכבת מבחינתנו היא מינדי, שבאופן כללי מציגה סטייל מוצלח מאוד. היא לובשת חליפת שני חלקים מבריקה בצע ירוק עם הדפס עלים, שמורכבת מחולצה מחויטת ומכנסיים רחבים.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Emily in Paris Outfits (@emilyinparisoutfits)

נסיים בלוק שהכי אהבנו: אמילי יושבת על ספסל בפארק עם חברתה מינדי, ושתיהן מציגות שיק בניחוח פריזאי. מינדי דובקת בחליפת שני חלקים שכוללת חלק עליון מחויט ומכנסיים, שניהם בצבע זהב מבריק, ונעלי פלטפורמה כסופות, שעדיף שהיו מגיעות בצבע תואם לחליפה או בלבן.

אמילי קופר ומינדי. הלוק האהוב עלינו, צילום: נטפליקס

 

אמילי לבושה בגווני צהוב. הפריט הבולט ביותר הוא ז'קט עם דש כפול, שמעט מזכיר את מעילי הגשם הצהובים של פעם, בגרסה אלגנטית ובוגרת. אל הז'קט צורפה חולצת תחרה ורדרדה של איזבל מארה עם צווארון גבוה שנותן טאץ' יפה, ומכנסיים קצרצרים כהים. לראשה קשורה מטפחת שמשלבת לבן, ירוק וצהוב, והיא נועלת נעליים צהובות עם פלטפורמה בחלקן הקדמי ועקב עבה. הפריט שהכי אהבנו הוא כמובן הגרביים, שמגיעות כמעט עד לברכיה של הכוכבת עם הדפס חמניות צבעוני. ההשקעה בפריטים הקטנים ניכרת, וגם כוסות הקפה שמחזיקות הבנות מגיעות איך לא - בצבע צהוב.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Lily Collins (@lilyjcollins)

לילי קולינס משתפת בתמונות מאחורי הקלעים

נראה כי גם בעונה השלישית של הסדרה הסטייליסטית שומרת על צבעוניות עזה, שילובי פרינטים מפתיעים ופריטים ייחודיים ממסלולי התצוגה. לנו רק נותר לקוות שהסדרה תמשיך לספק לנו אסקפיזם טהור והשראה אופנתית. ובלי פוני בעונה הרביעית, אנחנו מתחננים.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר