יעל שלביה מציגה: חולצות הבטן כאן כדי להישאר

הטרנד שהתחיל בשנות האלפיים המוקדמות חזר לארון הבגדים בענק • ואנחנו מתכוונים כמובן לחולצות הבטן, שמסרבות להיות טרנד חולף

יעל שלביה בדירה החדשה, צילום: אינסטגרם

בתחילת שנות האלפיים, חולצות הבטן היו להיט, בזכות בעיקר הזמרת בריטני ספירס, שזה היה פריט הלבוש האהוב עליה בשילוב מכנסיים בגזרה נמוכה.

עשור לאחר מכן החולצות החושפניות נטשו את עולם האופנה והיה נראה כי לא ישובו לעולם, ואז, לפני מספר שנים הן חזרו, והיום הן חלק בלתי נפרד מהמלתחה של המון נשים, בעיקר בחום יולי אוגוסט.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Yael Shelbia (@yaelshelbia)

הדוגמנית יעל שלביה לובשת חולצת בטן בגזרת טישרט גזורה בצבע אפור כהה דהוי עם הדפס של וונדר וומן בשילוב חצאית מיני מנצנצת ונעלי ספורט. השילוב בין הטישרט האורבנית, נעל הספורט והחצאית שלקוחה מחיי הלילה מדהים בעינינו, אהבנו ממש.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Yarden Harel (@yardenha)

המגישה ירדן הראל לובשת חולצת בטן בגזרת רצועה עם שני משולשים שנקשרים בעורף בצבע ירוק זית בשילוב עם חצאית קשירה בגזרה גבוהה בצבע קרם. השילובים של הראל תמיד נותנים תחושה של חופשה בלתי נגמרת, הלוואי עלינו.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Bar Refaeli (@barrefaeli)

מי שחושבת שחולצות בטן מתאימות רק לבנות 20, טועה. בר רפאלי בחליפת קרושה בצבע בז' שכוללת גופיית בטן, מכנסיים קצרים, סנדלי עקב ושרשרת צ'וקר עם פרחים. הטוטאל לוק בצבעוניות קיצית מושלמת.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Eden Fines (@edenfines)

עדן פינס נראית כאילו היא ממש חזרה לתחילת שנות האלפיים עם חצאית מיקרו מיני בשילוב עם חולצת בטן מפוספסת ושרוולים מנותקים תואמים. פינס היא אחת הנשים עם הכי הרבה תעוזה אופנתית, ואנחנו עפים על זה שהיא חוגגת את עצמה עם אופנה.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Bar Zomer (@barzomer)

בר זומר לובשת גופיית בטן אפורה, ומשלבת אותה עם מכנסיים רחבים בגזרה גבוהה. השילוב בין גופיה קטנטנה למכנסיים רחבים הוא נכון ומאזן, והתיק החום פחות מתחבר בצבעוניות, אבל בקטנה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר