קטיה מ"חתונמי" הייתה כלה מדהימה, אבל החזייה של מעין גנבה את ההצגה

הזוג הכי דביק של העונה האחרונה של "חתונה ממבט ראשון" התחתנו מול כל עם ישראל בפעם השנייה • מה לבשו האורחים המפורסמים, ומה חשבנו על שמלת הכלה?

קטיה וליאור, צילום: פיפל פטוגרפי

לראשונה ב"חתונה ממבט ראשון", שודרה בשידור חי בקשת 12 חתונה של זוג שהכיר בתוכנית כדת משה וישראל. זה קרה בתאריך הרומנטי בשנה, בערב ט״ו באב (חמישי).

צילום: פיפל פטוגרפי

קטיה נראתה מדהים בשמלת כלה של ליהי הוד בגזרת סטרפלס עם שרוולים נופלים ושסע עמוק, לשמלה שובל ארוך' והיא תפורה מבד חלק מבריק ללא שילובי בדים נוספים. ליאור, בעלה, בחליפת שלושה חלקים בצבע שחור בשילוב חולצה מכופתרת לבנה, נראה נפלא אבל לגמרי נותן לה את כל הבמה.

מתן וייס, צילום: אביב חופי

הגברים של העונה גנבו את ההצגה. מתן וייס לקח איתו את רפאל ומשה אל המעצב דורון אשכנזי והתוצאה מרהיבה. מתן לובש מכנסיים רחבים בצבע בז' מבריק עם גזרת פנסים בשילוב חולצה לבנה מכופתרת מבד דק עם כפתורים בגווני חום ונעליים מוזהבות, לגמרי הכוכב של הערב.

עידית ורפאל, צילום: אביב חופי

רפאל נראה הכי טוב שראינו אותו כל העונה, בטוטאל לוק בצבע בז' שכולל מכנסיים מחויטים וחולצה מכופתרת בשילוב עם נעליים אלגנטיות חומות.

בת זוגו של רפאל, עידית, נראית נפלא בשמלה שחורה א-סימטרית עם שסע, בשילוב סנדלי עקב שחורים.

משה ומאי, צילום: אביב חופי

משה קצת יותר נועז מחבריו, לפחות מבחינת החולצה הלבנה עם ההדפס שבחר ולא חולצה חלקה, בשילוב עם מכנסיים בצבע חאקי ונעליים חומות אלגנטיות.

בת זוגו מאי, שלאורך כל העונה אהבנו את הסטייל שלה, גם הפעם לא אכזבה, ולבשה טופ כסוף מנצנץ עם תיק תואם, מכנסיים שחורים רחבים בגזרה גבוהה וסנדלי עקב שחורים.

מעין דורי, צילום: אביב חופי

מי שללא ספק הגיעה להוציא לכולם את העיניים היא מעין דורי בטופ חזייה שחור מנצנץ וחצאית מעטפת תואמת של דרור קונטנטו (שגם עיצב לה את שמלת הכלה בתוכנית) בשילוב תיק קלאץ' בצבע קרם ועקבים בניוד.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר