ראיין גוסלינג מהפנט בבגדי ניאון בסרט "ברבי", וזה לגמרי הולך להיות הטרנד הבא

אנחנו בטוחים שהסרט "ברבי" הולך להחזיר את הטרנדים של שנות ה-80 • פאשניסטות אמיצות שרוצות להקדים את זמנן, וכבר לשלב במלתחה פריטים בצבעי ניאון, יכולות לעשות זאת בקלות

מתוך הצילומים, צילום: אינסטגרם

התמונה של מרגו רובי וריאן גוסלינג מצילומי הסרט "ברבי" עלתה לרשת, ותוך מספר שעות זכתה לתגובות רבות. מעבר לעיסוק בתוכן של הסרט ובכוכבים האהובים, ללא ספק מה שמעניין רבים מהגולשים זו האופנה האייקונית.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Movie Quotes (@moviequotes)

ברגע שעולה סרט חדש לאקרנים או סדרה מקורית למסך הקטן, והאופנה היא חלק מרכזי בעלילה, זה ישפיע על תעשיית האופנה ועל הטרנדים הבינלאומיים. בגדי הניאון המוגזמים שלובשים רובי וגוסלינג זורקים אותנו היישר לשנות השמונים, ובוודאות יהיו חלק מהארון שלנו בשנה הבאה.

פאשניסטות אמיצות שרוצות להקדים את זמנן וכבר לשלב במלתחה פריטים בצבעי ניאון, יכולות לעשות זאת בקלות בעזרת ההיצע שקיים ברחבי הרשת.

אפשר להתחיל בקטן, ומשם להגביר קצב. כמובן שאפשר לאמץ רק פריט אחד בצבעי ניאון ולא טוטאל לוק שלם. מי שרוצה נגיעה זרחנית יכולה להתחדש בלק בצבעי ניאון. אפשר לשלב כמה צבעים יחד או ללכת על צבע אחד לכל הציפורניים.

שיין, 29 שקלים

עוד אופציה סולידית יחסית היא אקססוריז כמו תיק צד קטנטן, זריקת הצבע הזו יכולה להקפיץ כל טוטאל לוק, ותחמיא במיוחד ללוקים שמשלבים שחור ולבן.

ריבולב, 238 שקלים

בתחום נעלי הספורט, תמיד נמצא צבעי ניאון. זה לא קשור רק לאופנה אלא גם לזהירות. ברגע שנלבש צבעי ניאון, נהיה הרבה יותר בולטים, וכשמתאמנים בחוץ זה רלוונטי מאוד. נעלי ספורט זרחניות יכולות להשתלב גם בלוק יומיומי ולאו דווקא ספורטיבי, הן למשל ילכו מושלם עם ג'ינס וטישרט לבנה.

                               

ALO, מחיר: 205 שקלים

מכנסיים קצרים בצבעי ניאון זה כבר שלב מתקדם כי זה כבר לא פריט משלים, אלא חלק עיקרי מהלוק. אנחנו בעד לאזן עם חולצה שחורה או לבנה, וכמובן מי שרוצה את החוויה השלמה והמוגזמת, יכולה ללכת על טוטאל לוק זרחני.

נקסט, 23 שקלים

הפריט הכי מוגזם והכי בולט הוא ללא ספק טישרט בצבעי ניאון. שוב, מאוד מקובל בספורט ללא צורך באיזונים, אך בלוק יום יומי זה יכול להיות מעט מאתגר, ולכן אנחנו בעד לאזן. דמיינו מכנסיים שחורים, חולצה זרחנית, תיק שחור ולבן, נעליים בצבע ניוד ואתן מסודרות.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר