נטע אלחמיסטר השיקה קולקציית פלאס, וחרכה את הרשת

הדוגמנית ואשת העסקים הצטלמה למותג שלה עם דוגמנית פלאס סייז בביקיני, ועוררה בקרב הגולשים שיח על בריאות ונראות חיצונית

צילום: ישראל היום // נטע אלחמיסטר

נטע אלחמיסטר משיקה הבוקר (ראשון) "CURVE COLLECTION", או בעברית – קולקציית פלאס סייז, מתוך מותג בגדי הים בבעלותה, "בננהוט".

@netaalchimister

🖤🖤🖤🖤🖤

♬ Grillz - Nelly

היא העלתה לאינסטגרם בסוף השבוע הצצה לקולקציה, שבה היא מצולמת עם הדוגמנית שי זנקו כשהן עם בגד ים ביקיני זהה בצבע ירוק זית מבריק של המותג, וכן סרטון עם בגדי ים בצבע שחור. התמונה עוררה שלל מחמאות ותגובות לא נעימות: היו כאלה שהחמיאו על הבחירה בזנקו, וכאלה שהיו חייבים להגיד שנשים מלאות לא יכולות ללבוש בגד ים ביקיני.

"שתיכן יפהפיות ברמה לא הגיונית", "נטע, כל הכבוד", "כך נראית אישה אמיתית, לא דחליל", הרעיפו הגולשים מחמאות על השתיים. "תודה רבה על נרמול החופש של כולם וכולן", הצטרפה אחרת לשבחים. "אני רואה פה רק נשים יפות, אין הבדל. איזה כוח, איזו עוצמה. אהבה עצמית תשתיק את כולם".

הייתה תגובה שצרמה לנו וללא מעט אנשים, ולשונה כך: "אני אהיה קצת אותנטית. למה כזאת מלאה צריכה לשים ביקיני? בעיניי זה ממש לא יפה, זה ממש לעשות מעצמך צחוק".

ומה עם המחיר? בגדי הים מופרדים לחלק העליון והתחתון, כשחלקו העליון של בגד הים נע בין 248 שקלים ל-399 שקלים לפריט וכך גם החלק התחתון. מחיריהם של בגדי הים השלמים נעים בין 650 ל-799 שקלים.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר