ואז זה קרה: ליהיא גרינר בלבוש מפתיע באירוע השקה

אנחנו לא רגילים שגרינר נמצאת ברשימת המתלבשות הטובות שלנו, ולכן, כשהיא מצטיינת, היא לגמרי ראויה לציון לשבח • מה לבשו הסלבס השבוע? בדקנו

ליהיא גרינר, צילום: אור גפן

אירועי הקיץ הרבים מזמנים אליהם שלל סלבס, שמוציאים את הבגדים הכי יפים שלהם מהארון. מי הצליחה לקבוע טרנדים ומי הפכה לקורבן אופנה? אספנו את הלוקים הטובים ביותר מהשבוע החולף.

מיכל אנסקי, צילום: רפי דלויה

מיכל אנסקי באחד הלוקים הכי יפים שראינו אותה. לאירוע השקת מיזם "שעשני אישה", אנסקי לבשה שמת מקסי כתומה מבריקה עם הדפסי ורדים וגזרת ליפוף באיזור הבטן של משכית ונעליים ירוקות שעיצבה ללאפייט, צבעוניות מדהימה.

אלין כהן, צילום: רפי דלויה

גם אלין כהן מקבלת מאתנו מחיאות כפיים על טוטאל לוק אלגנטי, קליל ומשמח. כהן לבשה ג'ינס כחול בגזרה ישרה של רבל, חולצה מכופתרת לבנה עם הדפסי פרחים ענקיים בוורוד ואדום של זארה, נעליים בצבע אבן מאלדו ותיק בצבעוניות דומה של איב סאן לורן.

יעל בר זוהר, צילום: רפי דלויה

יעל בר זוהר הגיעה בשמלה מדהימה של ויוי בלאיש. השמלה בהדפס מנומר ללא מחשוף עם כיווצים בכתפיים, שסע עמוק מקדימה והרבה וולאנים. היא שילבה אותה עם עקבים שחורים ויצרה טוטאל לוק שמתאים לשטיחים אדומים.

ליהיא גרינר, צילום: אור גפן

ליהיא גרינר הייתה המצטיינת באירוע של המותג הבינלאומי Crocs מבית weshoes בתל אביב. היא הגיעה בצבעוניות לא קונבנציונלית ונתנה לנעלי הקרוקס שלה להכתיב את הטון. היא נעלה קרוקס צבעוניות ומתוכן גזרה צבעוניות לכל הלוק. ג'ינס כחול של סטרדיווריוס, חולצה ירוקה עם שרוולי וולאן של ג'ואנה ותיק צד אדום.

עופר שכטר, צילום: אור גפן

אהבנו מאוד גם את הצבעוניות של המאורס הטרי עופר שכטר, שהגיע ללא אשתו לעתיד. הוא לבש מכנסיים קצרים אפורים של בילבונג, חולצת טישרט לבנה עם הדפס דהוי של רוקסי, חולצה מכופתרת עם הדפס עלים בצבעוניות של ורוד וכחול פסטל של בילבונג וקרוקס לבנות עם פאצ'ים.

מעיין אשכנזי, צילום: אור גפן

עוד בלטה לטובה מעיין אשכנזי, שלבשה חליפה טרנדית כתומה שכוללת מכנסיים קצרצרים וחולצה מכופתרת עם שרוולי 7/8 של טוונטי סיקס, תיק צד חום של לואי ויטון וקרוקס לבנות.

אוראל אלוש בן שלום, צילום: אור גפן

אוראל אלוש בן שלום נראה מעולה בהשקת המותג שלו "ארל'ה פלוס". הוא לבש טוטאל לוק בהיר שכולל מכנסיים מחויטים בצבע בז', חולצה מכופתרת פתוחה בצבע זהה וסנדלים באותו צבע. הוא שילב את האאוטפיט עם גופיה לבנה, שרשרת פנינים, משקפי שמש מוגזמים עם מסגרת לבנה ועיטורי זהב וכובע תכלת.

תום חיימוב, צילום: אור גפן

תום חיימוב שומר על המעמד הסטייליסטי שלו, וגם הפעם הוא נצפה בג'ינס סקיני בצבע תכלת בשילוב עם חולצה מכופתרת לבנה, סניקרס לבנות ומשקפי שמש חומים. פלטת צבעים קיצית ונכונה לעונה.

עדן דניאל גבאי, צילום: אור גפן

עדן דניאל גבאי, שבדרך כלל אנחנו רגילים לראות בשלל תחפושות, הגיע בסטייל שמחמיא לו וכולל ג'ינס שחור קצר, סניקרס לבנות, גופיה לבנה וחולצה מכופתרת פתוחה עם הדפס אתני של ארל'ה פלוס.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר