רונה לי שמעון: "חשה אמא גרועה"

השחקנית והרקדנית שיתפה את עוקביה ברגע של פגיעות אישית וחשפה את הקושי שהיא חווה בשילוב בין קריירה תובענית לבין אימהות

רונה לי שמעון. צילום: אינסטגרם

שגרת יומה האינטנסיבית של רונה לי שמעון קיבלה הבוקר תפנית אישית, כאשר השחקנית בחרה לפתוח את הלב בפני עוקביה. בתוך לו"ז עמוס שכלל אימון מוקדם וחזרות אינסופיות, שמעון לא הסתירה את הקושי והודתה כי היא מתפקדת תחת עומס שמוביל אותה לתחושות אשם הוריות.

"הקדמתי לאימון בחצי שעה. כבר שלושה ימים קמה ב-5 לימים שלא נגמרים", כתבה שמעון בסטורי שהעלתה. היא הסבירה את תחושת התסכול שלה: "כל הפיד שלי אוכל מיוחד לאולי ובכלל אין לי שניה לעשות לו את זה. שבוע בקצב גבוה, ועוד יש לי חזרות כל הסופשששש".

"חשה אמא גרועה", צילום: אינסטגרם

"אני גם חשה אמא גרועה"

על תחושת הכישלון האימהי הודתה בגלוי: "אני גם חשה אמא גרועה". זו אינה הפעם הראשונה ששמעון בוחרת לחשוף את הסדקים ב"פרפקציוניזם" המיוחס לה. 

לצד הקושי הרגשי, שיתפה שמעון בסטורי נוסף בשינויים הפיזיים שהיא חווה: "אני צריכה עזרה דווקא מהנשים פה. אני קוראת הרבה לאחרונה על שינויים הורמונליים שעוברים על הגוף אחרי גיל 40". היא ביקשה סיוע בחיפוש תמיכה וטיפול לאיזון הורמונלי, נושא שהמודעות אליו הופכת בשנים האחרונות לשיח נפוץ ופתוח יותר.

"אני צריכה עזרה", צילום: אינסטגרם

"ככה זה כשנהיים הורים"

תהליך ההורות של שמעון כולל למידה מתמדת של שחרור ושליטה. כפי שחשפה בעבר, הצעדים הראשונים כאימא לוו בחרדות של ממש, כמו הטיסה הראשונה לחו"ל ללא בנה אולי, שנולד לפני כשנה.

באותה תקופה היא שיתפה: "בחרדות מהטיסה, מלעזוב את אולי בפעם הראשונה. אבל זו נסיעה טובה וחשובה, אז הכל חצוי. שמעתי שככה זה כשנהיים הורים, אז וולקאם". נראה כי התחושות הללו, של חצייה בין הצורך במימוש עצמי לבין הדאגה לתינוק, הן חלק בלתי נפרד מהמסע שעוברת השחקנית.

רונה לי שמעון ואולי, צילום: אינסטגרם
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר