אחרי השמועות על המשבר: דניאל גרינברג מתייחסת לראשונה לאיל גולן

על רקע הדיווחים על משבר ביחסים בעקבות מריבה שהתפתחה בין הדוגמנית לבין בן זוגה היא החליטה להתייחס לסוגיה שמטרידה את מנוחתה

אייל גולן ודניאל גרינברג. צילום: ערן חן

דניאל גרינברג אמנם עדיין לא התייחסה באופן ישיר לשמועות על משבר לכאורה ביחסים עם בן זוגה הזמר איל גולן שהתפתח, כך על פי מדורי הרכילות, בעקבות ויכוח קולי בין השניים במהלך אירוע ברית שבו התארחו, אבל בסרטון שהעלתה אמש (רביעי) לעמודה באינסטגרם היא הזכירה את שמו לראשונה מאז הדיווחים על המשבר כשביקשה מהגולשים לשתף אותה האם לדעתם בנה השני רון דומה לאביו. האם זה רמז לכך שלא היה משבר או שהוא כבר מאחוריהם?

דניאל גרינברג: "רון קופי של איל?" / אינסטגרם

"לא לא לא, אני רוצה לשאול אתכם עכשיו", אמרה גרינברג בפתח דבריה. "אני יושבת עם קארין (אחותה של גרינברג; י"ד) והיא אומרת לי שרון קופי של איל. 'מה יש לך? הוא קופי של איל'", ציטטה. "עכשיו, אני אימא שלו. אני רואה אותו יום יום, אני ראיתי אותו מהיום שהוא יצא. אני לא רואה את איל", הדגישה. בשלב מסוים הפנתה גרינברג את המצלמה לאחותה שישבה בסמוך. "שכפול של איל. שכפול, אני מודה. קופי", קבעה קארין. "לא, לא, אתם תגידו לי", העבירה גרינברג את ההכרעה אל הגולשים.

לסרטון צרפה גרינברג שאלה עם ארבע תשובות אפשריות: הראשונה: "הוא קופי שלו. שכפול. העתק. איך את לא רואה". השנייה: "מזכיר, אבל לא קופי. לא להגזים". השלישית: "לא דומה בכלל, גם אני לא רואה". והרביעית: "דומה לך בכלל, קופי".

נספר כי רוב המצביעים דווקא הסכים עם דעתה של קארין כש-46% מהגולשים בחרו בתשובה הראשונה וקבעו שרון אכן דומה מאוד לאיל. 36% בשנייה, 15% הסכימו עם דניאל שרון לא דומה כלל לגולן,  ורק 6% חשבו שהוא בכלל דומה לאמו.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר