שמונה שנים אחרי שהתגרש - אוהד בוזגלו בצעד חריג: "היום זה קורה"

כוכב "הבוזגלוס" הודיע היום קבל עם ואינסטגרם על מימוש הבטחה ישנה לפאני • "היא אבן יסוד בחיי, היא בהחלט ראויה לכך"

אוהד בוזגלו. צילום: אוהד קב

כמעט שמונה שנים חלפו מאז שאוהד בוזגלו פירק את ביתו, נפרד מפאני בוזגלו ויצא לדרך חדשה כרווק שנוי במחלוקת שבחירותיו ואורח חייו המתירני זוכים לא פעם לביקורות נוקבות.

היום (ראשון) הודיע כוכב הדוקו-ריאליטי בעמודו באינסטגרם על כוונתו לקעקע על גופו בשעות הקרובות את אחת הנשים המשמעותיות בחייו, גרושתו. בשיחה שקיימנו עמו לפני זמן קצר הוא פרגן ועטף באהבה את אם ארבעת ילדיו, ושיתף בגודל הקעקוע ובאזור הנבחר.  

צילום מסך אינסטגרם

"לא נשאר לי הרבה מקום פנוי על הגוף, אבל תמיד אמצא מקום לאישה היקרה הזאת", כתב בוזגלו ל-366 אלף עוקביו באינסטגרם. "הבטחתי לקעקע את גרושתי והאימא של הילדים שלי, פאני", הזכיר לגולשים. "עברו כמה חודשים מאז, אבל היום זה יקרה", הבטיח.

"אני ופאני כבר לא ביחד כמעט שמונה שנים", ציין. "היינו נשואים באושר עשור שלם, יש לנו ארבעה ילדים מהממים משותפים, אנחנו היום חברים טובים מאוד".

הקעקוע החדש שבחר// אוהד בוזגלו

אוהד, כבר בחרת בקעקוע שאתה הולך לעשות?

"כשאני אהיה שם אני אחליט עם המקעקע איך ומה בדיוק אעשה. בגדול, זה קעקוע קטן כי אין לי מקום, אבל זה אמור להיות באזור הבטן התחתונה או המפשעה בצד ימין".

מה גרם לך לרצות לקעקע את גרושתך?

"כבר לפני כמעט שנה החלטתי שאני חייב לאזכר את פאני על גופי כי היא אבן יסוד בחיי, הייתה וכך תישאר לנצח. הילדים מקועקעים אצלי הרבה על הגוף, וגם פאני בהחלט ראויה לכך".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר