"מה שנשים עושות זה מטורף": אלברט אסקולה מודה לפונדקאית

יומיים אחרי הולדת בנו השני, בעלו של מגיש הטלוויזיה אסי עזר, האדרכיל אלברט אסקולה שיתף את עוקביו בלב שהתרחב יחד עם התרחבות משפחתו •"תודה על הזכות לראות את פלא הבריאה"

אלברט אסקולה ואסי עזר. צילום: אינסטגרם

מתחת לחמש תמונות פוטוגניות עם בנו הקטן ובעלו אסי עזר, ביקש הבוקר (רביעי) אלברט אסקולה לשתף את 165 אלף עוקביו ברשת החברתית אינסטגרם בימים המרגשים שעברו עליו אחרי שהפך השבוע לאבא בפעם השנייה, כשנתיים אחרי שהביא לעולם יחד עם בעלו אסי עזר את בתם הבכורה אלכס.

הפרסומים על לידת בנם השני של הזוג הולידה ביקורת ברשת על השימוש בהליך פונדקאות וניצול נשים לכאורה לטובת המטרה. בטקסט שכתב אסקולה הוא בחר להזכיר, להחמיא ולהודות למין הנשי על חלקו הקריטי והחשוב בהבאת חיים לעולם.

אלברט אסקולה ואסי עזר עם הרך הנולד, צילום: אינסטגרם

"לא כתבתי כאן כלום מאז הלידה כי הייתי מוצף בהמון רגשות", התוודה אסקולה. "אבל עכשיו, כשאני כבר ארבעים ושמונה שעות אבא לשניים כל מה שאני יכולה להגיד זה תודה. תודה על המשפחה שלי, תודה על הבריאות, תודה על האהבה שכולכם נותנים לנו ונתת לי מהיום שעברתי לפה לישראל", הוסיף.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Albert Escola (@albertescola)

לפני שחתם את דבריו, הוסיף אלברט התייחסות לחלקן של הפונדקאיות בהליך שהפך אותו ואת בעלו הורים לשניים. "תודה על הזכות לראות את פלא הבריאה, כל אישה היא פלא הבריאה. מה שאתן עושות כדי ללדת זה כל כך מטורף, קסום", חיבק. "תודה לאל שאתן כאן. יאללה, הלכתי להכין בקבוק".

הביקורת שהופנתה כלפי אלברט ואסי לא נעלמה מעיניה של כוכבת "חתונמי" מאי שכטר, שנחשפה לחלק מתגובות של טוקבקיסטים שכתבו על הוולד הרך "מסכן" רק מפני שנולד לזוג הורים הומוסקסואלים. "אתם יודעים מה ההגדרה לילד מסכן?", שאלה בכעס. "ילד שמכים אותו, ילד שמתעללים בו נפשית ופיזית, ילד שנולד לאימא נרקומנית ושהיא בעצמה אומללה כי אני בטוחה שהיא לא הייתה בוחרת בזה. זאת ההגדרה לילד מסכן! לא ילד שבא לעולם לשני גברים! משתגעת!".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר