מאיה ורטהיימר: "יש נושאים שקשה לי להסביר לאסיה - זה שובר את הלב שלי"

הבת של השחקנית ואושיית הרשת מככבת לא מעט בחשבון האינסטגרם • זה מה שקרה כשהיא ניסתה להבין מתי סבה המנוח ישוב

מאיה ורטהיימר . צילום: משה בן שמחון

אסיה, בתם הבכורה בת הארבע של מאיה ורטהיימר ואסף זמיר הפכה כבר מזמן לאושיית רשת אהובה בזכות עצמה, כשמאות אלפי גולשים לא יכולים להישאר אדישים לילדה הג'ינג'ית החכמה והחריפה המככבת בסרטונים של הוריה באינסטגרם.

     

הצגת פוסט זה באינסטגרם

           

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Maya Wertheimer zamir‎‏ (@‏‎mayawertheimer‎‏)‎‏

לצד הצחוק והשעשוע אסיה מפגינה תמימות ילדותית שוברת לב כפי ששיתפה אמש אמה מאיה באינסטגרם בסרטון מרגש בו אסיה הקטנה מבקשת להבין מתי סבה המנוח, איתן ורטהיימר ז"ל שנפטר לפני שנתיים ישוב מהשמיים, ומאיה מנסה לספק לה הסבר שיתאים לגילה ומשתפת את הגולשים בקושי לתווך את המצב.

"יש נושאים בחיים שאני ממש מתקשה  להסביר לקטנטנים", כתבה מאיה על גבי תמונה של אסיה ישנה ליד בובה. "לפעמים זה שובר את הלב שלי כמו כל פעם שאסיה שואלת מתי סבא איתן יחזור", הוסיפה על גבי סרטון של השתיים בו נשמע רק קולן.

"מה שאלת?", נשמעת מאיה שואלת על רקע הסרטון שלה ושל אסיה בו תיעדה שיחה שקיימו השתיים בשעת לילה. "מתי סבא איתן יבוא מהשמיים?", נשמעת אסיה שואלת.

מאיה ואביה איתן ורטהיימר ז"ל, צילום: מתוך האינסטגרם של מאיה ורטהיימר

"אני לא יודעת אם הוא יחזור", מאיה מנסה להסביר לאסיה הקטנה כשהיא מוסיפה ואומרת לה שהוא כל הזמן נמצא בלב שלהם. "הוא יחזור כשייצא התינוק?", אסיה מנסה שוב להבין כשהיא מתכוונת לאחיה הקטן הצפוי להיוולד בחודשים הקרובים לאחר שמאיה הכריזה לאחרונה על הריונה השני.

"לא", משיבה לה מאיה, ומוסיפה: "את יודעת שבכל אחד מהלבבות שלנו סבא נמצא. גם תינוקי נמצא", אומרת אסיה ומאיה מוסיפה שוב: "אז סבא נמצא בלב שלי ושלך וגם בתוך הלב של התינוקי שייוולד".

כזכור, בתחילת חודש מרץ בישרה מאיה כי לאחר ניסיונות רבים היא סוף סוף בהיריון

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר