מעיין אדם הותקפה: "לא כואב לך שחיכית כל כך הרבה לילדה ובסוף מטפלת מגדלת אותה?"

מגישת הטלוויזיה פרסמה הודעה שנשלחה אליה באופן פרטי ובה ביקורת על האימא שהיא מהווה לבתה הבכורה, זאת על רקע הקריירה התובענית שבה בחרה. כיצד השיבה על כך?

מעיין אדם: "לעולם לא אוותר על עצמאות כלכלית" / אינסטגרם

מעיין אדם בחרה היום (שני) לחשוף הודעה לא נעימה בלשון המעטה שקיבלה מגולשת באינסטגרם שהטיחה בה ביקורת על כך שבתה תבור לא זוכה כביכול לגדול בזרועותיה, זאת בשל העובדה כי היא שוהה שעות רבות מיומה מחוץ לכותלי ביתה. בסדרת סרטונים ביקשה אדם להשיב לאותה גולשת, ושיתפה בסיבה האמיתית למאמצים הרבים שהיא משקיעה בקריירה.

"לא כואב לך שחיכית כל כך הרבה זמן לילדה ובסוף מטפלת מגדלת אותה?", נכתב לאדם שנראה שלא הצליחה להסתיר את סערת הרגשות שהביקורת חוללה בה. "וואו! בא לי לכתוב תשובה באורך של ספר. גם אתן מקבלות הערות כאלה? זה קיים?", שאלה את הגולשות.

ואכן זמן לא רב לאחר מכן העלתה אדם סדרת סטוריז כתשובה לדבריה של הגולשת. "הכי קל לנפנף את זה, לא לענות, להגיד 'היא ככה או ככה', אבל ב-2024 השיח הזה עדיין קיים ולא רק מסביב, גם בינך לבין עצמך", אמרה אדם בפתח דבריה. "כל אחת כאן כל הזמן בהתלבטויות האלה, ואנחנו שנייה לפני חודש האישה שזה נראה לי טיימינג מושלם, שתהיה לנו רגע תשובה, עם עצמנו לעצמנו".

     

הצגת פוסט זה באינסטגרם

           

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎maayan adam מעיין אדם‎‏ (@‏‎maayanadam‎‏)‎‏

"כל מה שאני עושה, נתחיל מהסוף, הוא בשביל תבור. מהרגע שהיא נולדה, זה המצב וככה זה יישאר. וכשאני חושבת רגע איזה מודל אני רוצה להראות לה, אז אני מאחלת לילדה הזאת חיים של הגשמה, הישגים, לטרוף את העולם, שתהיה שמחה במה שהיא ויש רק דרך אחת להגיע לזה: עבודה קשה, חריצות, בלי פשרות", קבעה מעיין.

בהמשך הסבירה אדם כי חייה דינאמיים וישנן תקופות שהיא בוחרת להישאר יותר לצד בתה. "מתי את אדם יותר שמח? אדם יותר שמח- אדם שהילדים שלו יותר שמחים. ככה זה עובד. האם להיות בבית כל היום עם הילד, צמודה אליו, מאכילה, נוגעת, נותן לך סיפוק ואושר והרגשה שלמה? תהיי שם. והפוך, אם את מרגישה שהקריירה וההגשמה שלך והעובדה שיש לך חיים אחרים נוספים הם אלו שמביאים אותך לרגע של הילד שלך, כי זו לא כמות זו איכות, כשאת במצב הרבה יותר טוב ואת אימא יותר טובה – תבחרי בזה ושיקפצו לך כולם. יש תקופות שאני הרבה יותר רוצה להיות בבית ואני מזניחה ויש תקופות שלהיפך אני רוצה להיות בעבודה ואני מאוד נאכלת מזה שאני לא עם תבור. בסוף את עם עצמך יודעת אם הילד שלך אהוב, מטופל, ושמח".

לקראת סיום ביקשה אדם להבהיר מהי הסיבה לחריצות שהיא מפגינה, שלעיתים גובה מחיר משפחתי ואימהי. "ובסוף זה גם עניין של כסף. כי יש נשים שיוצאות מהבית לפני שהן רוצות או מוכנות והיו רוצות להישאר עם הילד. כי הן צריכות לחזור לעבוד, כי צריך לשלם משכנתה. גברים כל הזמן מחנכים אותם 'תעשו כסף'. לא בשביל מותגים, בשביל עצמאות כלכלית. הדבר שאני הכי שואפת אליו הוא העצמאות הכלכלית שלי. כי אני יודעת  שזה יאפשר לי חיים יותר טובים לתבור ולמשפחה שלי. כשיש לך יכולת פרנסה עצמאית את יכולה לקבל כל החלטה שתהיה טובה לך ולחיים שלך. מלהתגרש, דרך להכניס את הילדה רק בגיל שנה ומשהו, מה שאת רוצה. תעשו כסף!", הפצירה בעוקבות.  

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר