מלאניה טראמפ. צילום: AFP

מדוע נעדרה מלאניה טראמפ מתמונת חג המולד המשפחתית?

בתמונה חגיגית נוכחים כל בני המשפחה במסיבת החג באחוזת מאר-א-לאגו בפלורידה, מלבד האישה הראשונה לשעבר • זו הסיבה שהאישה הראשונה לשעבר לא נכחה באירוע המשפחתי

מלאניה טראמפ, אשתו של נשיא ארצות הברית לשעבר, דונלד טראמפ, נעדרה מתמונת חג המולד המשפחתית במאר-א-לאגו.

מקור המקורב למשפחת טראמפ סיפר לפוקס ניוז דיגיטל כי הסיבה לכך דווקא משפחתית במיוחד. אמה של הגברת הראשונה לשעבר, אמליה קנבס, חולה מאוד ומאושפזת בבית החולים ומלאניה הייתה לצידה במקום במסיבה בה צולמה התמונה.

צילום מסך אינסטגרם

"מלאניה תמיד הייתה מסורה מאוד לכל המשפחה שלה", פירט מקור המקורב לפוקס ניוז דיגיטל, "לכן לא צריך להיות מופתעים כשהיא בחרה לבלות את חג המולד לצד אמה החולה".

ארוסתו של דונלד טראמפ ג'וניור, קימברלי גילפוייל שיתפה את התמונה המדוברת, שצולמה באחוזת מר-א-לאגו של הנשיא לשעבר דונלד טראמפ בפאלם ביץ', פלורידה, בסטורי שלה באינסטגרם.

בתמונה אפשר לראות את טראמפ ג'וניור, דונלד טראמפ, גילפוייל, בארון טראמפ, איוונקה טראמפ, הבעל ג'ארד קושנר וילדיהם, טיפאני טראמפ והבעל מייקל בולוס.

חכים לחזור לבית הלבן. מלאניה ודונלד טראמפ, צילום: AFP

מוקדם יותר השבוע דווח בפייג' סיקס כי לקראת הבחירות לנשיאות ארצות הברית מלניה תגדיל את הופעותיה הפומביות על מנת לתמוך בבעלה ששואף להיבחר מחדש לנשיא.

"מלאניה מבינה שזה הזמן שלה להצטרף לשורות הנשים הראשונות בהיסטוריה ולהשאיר את חותמה, היא מרגישה מוכנה טוב יותר למלא את התפקיד בפעם השנייה", אמר מקור המקורב לזוג.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו