"כאב גדול": הטרגדיה המשפחתית של שלמור שטרוזמן

"האיש הכי קרוב אליי בעולם הלך לעולמו", שיתפה שלמור את עוקביה במותו של אביה, יוסי שטרוזמן, בדיוק שש שנים לאחר שאיבדה את אמה

שלמור שטרוזמן בהפקה בניו יורק. צילום: שי פרנקו

שש שנים לאחר שאיבדה את אמה למחלה קשה, היום (ראשון) עדכנה בעצב רב מנחת הטלוויזיה שלמור שטרוזמן, כי גם אביה הלך לעולמו אמש.

"אבא שלי, האיש הכי קרוב אלי בעולם, הלך אתמול לעולמו בדיוק באותו תאריך עברי בו נפרדנו מאימא לפני שש שנים", שיתפה בעצב שלמור (32) את 70.6 אלף עוקביה באינסטגרם על פטירתו של אביה יוסי ז"ל, שמותו הגיע בתזמון מצמרר: שש שנים ליום בו מצוין התאריך העברי למותה של אימה אתי ז"ל.

"תקראו לזה צירוף מקרים פסיכי אני קוראת לזה אהבת אמת", כתבה שטרוזמן על התאריך שכאילו נבחר משמיים. "ההלוויה תתקיים מחר, יום שני ב-13:00 בבית העלמין קרית שאול", כתבה לעוקביה הרבים כשהיא משתפת בנוסף לכיתוב הקצר גם בסדרת תמונות שלה ושל אביה שהיה בן 66 בלבד במותו ונפטר לאחר מאבק במחלה קשה.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Shalmor Shtrozman (@shalmor)

שטרוזמן היה ממקימי מועדון הזמר הים תיכוני המיתולוגי "הפלקה", בו הופיעו לאורך השנים שורה של אמנים מובילים דוגמת ישי לוי, שרית חדד ואיל גולן.

עם היוודע דבר מותו, עשרות מחבריה והקולגות של שטרוזמן ביקשו לחזק את ידיה ולנחמה, ביניהם גם איל גולן שהקדיש לאביה המנוח סטורי. "איש מיוחד לליבי ויקר מאוד", ספד לו גולן. 

"כשהתחלתי את הדרך שלי הופעתי במועדון הכי נחשב באותם הזמנים מועדון 'הפלקה'", סיפר גולן על תחילת דרכו המוזיקלית. "זו הייתה במה ששמורה לאמנים הכי מצליחים בז'אנר הים תיכוני והכי גדולים שיש והצלחתי איכשהו להשתלב שם בהופעות בזכות בן אדם אחד - יוסי שטורזמן שהיה מנהל המועדון והאמין בי מהרגע הראשון, כשאף אחד לא הכיר אותי", חלק שבחים לאביה של שלמור.

"היום יוסי הלך לעולמו ואני בכאב גדול", כתב בעצב. "יוסי היה בן אדם עם לב ענק, מצחיק, צנוע וחבר אמת שלא אשכח לעולם את מה שהוא עשה עבורי ועבור הז׳אנר הים תיכוני בישראל. יהי זכרו ברוך".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר