בטחון עצמי ואגו - שני דברים שלדוכסית מייגן מרקל אין מחסור בהם. בעוד מומחים וגם סתם אנשים מהשורה יטענו כי מרקל (44) היא סוג של מנחוס לכל דבר שהיא נוגעת בו (כולל הנסיך הארי אם תשאלו את המשפחה שלו....), לה זה לא מפריע להמשיך לחשוב בגדול.
למרות כל הכישלונות, וכמובן בעיקר בזכות הארי, ההון של השניים מוערך היום בכ-120 מיליון דולר. אבל (ותראו מופתעים) למייגן זה לא מספיק והיא שואפת להגיע לסטטוס של מיליארדרית, כך לפי מומחים לבית המלוכה. למרות שהיא אשת עסקים לא מאוד מצליחה, הרצון הזה, כך הם מתעקשים, לא רק שאינו מופרך אלא כבר מגובה בצעדים מחושבים היטב בלוס אנג׳לס.
לפי העיתונאית אמילי אנדרוז שהופיעה בסרט התיעודי החדש של ערוץ 5 הבריטי The Meghan Effect: How She Shook Up the Royal Family, מקורביה של מייגן טוענים שהיא נחושה להיות מיליארדרית. "כדי להגיע לשם", אמרה, "היא חייבת להפוך את המותג שלה לגדול ומצליח ככל האפשר. הריבה היא רק ההתחלה".
הריבה המדוברת שייכת כמובן למותג הלייפסטייל החדש של מייגן As Ever שמנסה לשלב בין אסתטיקה קליפורנית רגועה לאלגנטיות מלכותית.
הקולקציה הראשונה כללה דבש, ריבות ומוצרי בית מוקפדים והיא הורחבה החודש גם לקולקציית חג המולד עם נרות בהשראת יום חתונתה ובקבוק יין מבעבע מנאפה במחיר של 89 דולר - השקה מתוזמרת היטב שמאותתת על שאיפות הרבה מעבר לגורמה בייתי.
View this post on Instagram
אבל לפי מומחי יחסי הציבור, הדוכסית לא מסתפקת בלייפסטייל מעודן. אנשי תעשייה סבורים שמייגן שואפת לבנות אימפריה בסגנון קרדשיאן - שילוב של אופנה, יופי ואירוח. הסימן הבולט ביותר לכך היה כשנראתה לאחרונה בארוחת ערב בלוס אנג׳לס שאירחה אמה גריד, הכוח העסקי שעומד מאחורי מותגי המיליארדים Skims ו-Good American של משפחת קרדשיאן.
גריד פרסמה תמונות מהאירוע שבהן הוצגה מייגן כאורחת הכבוד. "הנוכחות של מייגן באירוע הזה רחוקה מלהיות מקרית", אמר מומחה יחסי הציבור צ׳אד טיישרה לאתר דיילי מייל הבריטי. לדבריו, "הוויזואליה הייתה מוקפדת, מקצועית ומכוונת למצב את מייגן כשותפה שווה לדיון. זו אסטרטגיית 'השקה רכה' שרואים לעיתים קרובות כשקורה משהו גדול באופק".
ובשטח, מייגן כבר מתחילה לפעול בזירה הזו של מובילת דעת קהל שבונה אימפריה פרטית. אחרי שעסקת הנטפליקס שלה צומצמה מדיל של 100 מיליון דולרים להסכם "first look" מביך למדי, והפודקאסט בספוטיפיי הסתיים מוקדם מהצפוי, מייגן כנראה מכוונת לעסק שהיא שולטת בו לחלוטין. למרות כישלונות העבר, אנדרוז מאמינה כי אם תיכנס לענפי האירוח, האופנה או הקוסמטיקה "אין סיבה שלא תהפוך למיליארדרית".
לאחרונה העלתה מייגן סרטונים באינסטגרם שבהם היא נראית מתאפרת במוצרים נטולי לוגו - צעד שלפי יודעי דבר רומז על השקת ליין איפור עצמאי. "העובדה שלא הראתה מותגים מזוהים היא אות ברור למה שעוד יבוא", אמר מקור תעשייתי לאתר הבריטי.
למרות שהמספרים מאחורי As Ever טרם פורסמו, ברור שמייגן מציבה את המותג שלה כחלק מחזון רחב יותר - מותג שמתכתב ישירות עם סיפורה האישי של העצמה וההתחלה מחדש, כפי שהסבירה מומחית יחסי הציבור דניז פאלמר דייוויס לאתר הטלגרף הבריטי - "מה שמייגן מוכרת הוא נרטיב של עמידות ושליטה בגורלה. זה סוג הנרטיב שמתורגם מצוין למותגי יוקרה".
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו