מזדקנת לאחור: לא תאמינו שהיא בת 74

מעצבת האופנה המפורסמת, ורה וונג, השאירה את העוקבים פעורי פה לאור תמונות חדשות שלה בבגד ים • "הזמן משתחווה לך ומפסיק לזוז"

ורה וונג. צילום: צילום מסך אינסטגרם

מעצבת האופנה ורה וונג הדהימה את העוקבים שלה כאשר שיתפה תמונה שלה בבגד ים לבן בעודה יושבת על שפת הבריכה. וואנג, בת ה-74, נראית צעירה בעשרות שנים מגילה הכרונולוגי.

מעצבת הבגדים האייקונית לבשה בגד ים בגזרת סטרפלס עם קו חיתוך מרובע ורצועות ספגטי דקות כשהיא משנה מספר תנוחות אל מול המצלמה. "קיץ שמח", כתבה המעצבת שגם סיפקה הצצה למותג משקפי השמש שלה Vera Wang Eyewear.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Vera Wang (@verawang)

"הזמן משתחווה לך ומפסיק לזוז", הגיב אחד העוקבים לפוסט, כשרבים אחרים לא האמינו שכך היא נראית בגילה. "את מזדקנת לאחור", כתבה מגיבה אחרת, "למדי אותנו מה הסוד שלך".

גורו האופנה המפורסמת נראתה לאורך השנים מראות רבים המנוגדים לגיל הכרונולוגי שלה, אבל בכל מה שקשור לסודות שלה, הכוכבת הזו מספרת כי אוהבת לאכול מקדונלד'ס ודונאטס.

ורה וונג. לא נראית לגילה,

זו לא הפעם הראשונה שוונג מותירה לסתות שמוטות עם המראה הצעיר והחטוב שלה, כזה שמותיר אבק ללא מעט כוכבות הצעירות ממנה בעשורים. בשנים האחרונות היא משתפת לא פעם את הלוקים האופנתיים שלה ברשת, לוקים שהופכים כמעט באופן מיידי לוויראליים ומעוררים שלא במפתיע דיון ער בסוד הנעורים.

אייקונית. ורה וונג / צילום: AFP

"אני כן אוכלת מקדונלד'ס, בהחלט", אמרה וונג בראיון לפייג' סיקס באוקטובר 2023 והוסיפה כי היא מסוגלת לאכול המבורגרים כל יום. "אני גם מאוד אוהבת דונאטס במילוי שמנת בציפוי סוכר", גילתה. 

בראיון אחר שנתנה ל-BBC סיפרה וונג כי היא בתחום האופנה מאז גיל 19. "אף פעם לא חשבתי על גיל או נעורים, אולי בגלל שאני עובדת עם הנשים הכי יפות בעולם על בסיס יומיומי. ובגלל זה אני רואה אותן כמוזות שלי, ואולי זו דרך ההתמודדות שלי עם הזדקנות. תמיד אמרתי שהסוד הוא לשתות קוקטיילים, לישון הרבה ולעבוד כל הזמן".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר