"קנאיות - מגעילות שלא יודעות לפרגן": אדל בספלוב מתפוצצת על הגולשות

אושיית הרשת פרסמה פוסט שבו הציגה לעולם את הקוביות שלה, אך הגולשות ביקרו אותה על כך וטענו כי יש לה מראה גברי • "מאחלת לכל אחת להיראות כמוני אחרי שתי לידות"

אדל בספלוב. צילום: שי פרנקו

אדל בספלוב הציגה היום (חמישי) בגאווה לעיני מאות אלפי עוקביה באינסטגרם את תוצאות הפעילות הגופנית עליה היא מקפידה בזמן האחרון וחשפה בהתלהבות את החיטוב והקוביות בבטן. מי שפחות התרשמו מהפיגורה השרירית היו הגולשות שמיהרו להביע את דעתן בטוקבקים ולטעון כי המראה אינו נשי ועלול להוות דוגמה רעה לבנות נוער ששואבות ממנה השראה. שעות לאחר פרסום הפוסט היא החליטה להשיב לכל המקניטות בסטורי זועם במיוחד.  

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Adel abed bespalov (@adelbespalov)

"אוהבת אותך, אבל זה כבר נהיה פחות נשי", "תקשיבי, שינוי מטורף, אבל לדעתי קצת מוגזם מדי", "מזעזע, כמו גבר", "גוף של גבר", "מזעזעת לא נשי בכלל", "רזה מדי, לא נשית", "איפה הנשיות? איפה העסיסיות?", נכתב לאדל ברבות מהתגובות.

בתוך מבול הטוקבקים השליליים, היו גם מי שביקשו להבהיר כי מבחינתם צילום שכזה מהווה דוגמה רעה לדור הצעיר. "הרזון אינו שום דוגמה לנערות", טענו. חלק התייחסו גם לעבודה הקשה הכרוכה בהגעה לתוצאת חיטוב שכזו: "לדעתי זה מוגזם. שעבוד. כל הספורט והדיאטה הקשה. בשביל מה?". 

הסטורי של אדל בספלוב // אינסטגרם

אדל שנחשפה לטענתה בדרך מקרית לתגובות הקשות, פרסמה התייחסות כללית אליהן בסטורי שלה ותקפה בחזרה את הגולשות שהשמיצו אותה. "חייבת לציין שאני לעולם לא רואה תגובות, רק מדי פעם. נכנסתי כי תויגתי באיזו תגובה", שיתפה ומיד פנתה באופן ישיר לגולשות: "חייבת לציין שאתן קנאיות. איזה תגובות מגעילות. וואו. חבל שנשים לא יודעות לפרגן אחת לשנייה. ואיך לומר, יש לי גוף וואו. מאחלת לכל אחת להיראות כמוני אחרי שתי לידות. חמסה עליי". 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר