נטע ברזילי על הגמילה מאלכוהול: "קשה לי - אני לא יודעת איך להתמודד"

זוכת האירוויזיון שיתפה בגילוי לב בחוסר היכולת שלה להשתלב באירועים חברתיים ללא שתיית אלכוהול, שבועות ארוכים לתוך הגמילה שעליה הכריזה ברשת • "אני לא נהנית", הסבירה

נטע ברזילי. צילום: ערן לוי

נטע ברזילי ממשיכה לחשוף באומץ באתגרים ובהשלכות הכרוכים בהחלטה שקיבלה לאחרונה להיגמל משתיית אלכוהול. בסרטון קצר שהעלתה בערב החג לעמודה באינסטגרם, היא תיעדה את עצמה בביתה, לבושה בפיג'מה, ודיברה על ההימנעות שלה מקיום מפגשים חברתיים בשל הקושי שלה להתמודד עם החברה שמסביב כשהיא נמצאת במצב של פיכחות וללא אלכוהול. אמש (שני) היא ניסתה בכל זאת לקחת חלק באירוע מימונה והתחרטה על כך לאחר דקות ספורות.

"אני לא שותה כבר מלא שבועות ואני מתגעגעת לאלכוהול נורא", התוודתה ברזילי בסרטון שפרסמה אל מול מאות אלפי עוקביה ברשת החברתית. "מרגישה שאני לא יכולה להיות במסיבה יותר משעה - שעתיים, מה שפעם נהניתי. קשה לי. בעיקר עם כל האנשים שמסתכלים, קשה לי. הנה עכשיו הזמינו אותי למסיבה ואני לא הולכת כי אני לא יודעת איך להתמודד חברתית יותר עם אירועים".

צילום מסך אינסטגרם

היום הוסיפה ברזילי לשתף בנושא, הפעם מניסיונה להשתתף אמש באירוע מימונה. "עוד פעם הייתי יפה בכוח, ויצאתי בדיוק לחמש דקות וחזרתי הביתה במונית כי לא יכולתי להתמודד עם האירוע והאנשים והמבטים והחרדות בלי כוס יין. זה יותר רציני ממה שחשבתי. תרבחו ותסעדו", בירכה. בסטוריז נוספים תהתה: "אולי זה הקפה שהחלפתי באלכוהול עושה את זה. לא יודעת, אני לא נהנית".

בתחילת חודש מרץ האחרון סיפרה ברזילי, שעתידה לקחת חלק בעונה הקרובה של ריאליטי הריקודים "רוקדים עם כוכבים" על רצונה להיגמל משתיית אלכוהול. "נראה לי שאני גם בגמילה מאלכוהול עד שאני מפסיקה עם הבצ'אטה (ריקוד לטיני). מלא החלטות חשובות, משחררות וקשות". בשני סטוריז אחרים על רקע תמונות שלה עם כוס יין כתבה: "זה מאוד עצוב לי כי אני אוהבת יין, וגם להיות שיכורה".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר