משתמשים בהרבה אימוג'יז? הצורה שבה אתם כותבים בוואטסאפ אומרת עליכם הכל

הודעות הטקסט שלכם מוכיחות מי אתם יותר ממה שאתם חושבים • מומחית פרסמה את הכללים שלה כדי לזהות בהם את עצמכם • ומה זו "תסמונת ההודעה האחרונה"?

, צילום: Getty Images

תמיד תהיתם מה התוכן והצורה של הודעות הטקסט שאתם שולחים לאנשים אחרים אומרת עליכם? ובכן, מתברר שדרך כתיבת ההודעות, האורך שלהן ופרטים נוספים, ניתן לדעת הרבה מאוד על האופי שלנו.

"הפסיכולוגית פרנצ'סקה" נתנה ליותר מ-1.2 מיליון העוקבים שלה בטיקטוק כמה כללים מעניינים שמעידים מאוד על איך שאתם כותבים הודעות לאחרים.

משתמשים הרבה באימוג'ים? (אילוסטרציה), צילום: Getty Images

הכלל הראשון: כותבים שחייבים לסיים את השיחה

"גם אם אתם מסיימים את השיחה ברגשון (אימוג'י) של פרח או לב, אז הצורך הזה מעיד על פחד נטישה", סיפרה לעוקביה. "כמו כן, אם יש לכם צורך לענות תמיד למה שכותבים לכם, אז הרי שאתם אנשים רגישים מדי לסובבים אתכם. למעשה, יש לזה שם: 'תסמונת ההודעה האחרונה', המתארת צורך כפייתי של אדם להיות אחרון בשיחה, גם אם אין לו משהו חשוב להוסיף עליה".

@francescapsychology#psychology#psychologytricks#textingadvice♬ She Knows - J. Cole

כלל שני: כתיבת הודעות קצרות במקום ארוכות

לדברי המומחית, אדם שכותב את מה שיש לו להגיד במספר הודעות קצרות ולא בהודעה אחת, סובל מבעיית קשב וריכוז והוא אדם לא ממוקד. "אם כך אתם כותבים, הרי שאתם משתייכים לדור ה-Z" ציינה.

כלל שלישי: הרבה אימוג'ים

"אם אדם משתמש בהרבה אימוג'ים בהודעה שלו, מדובר באדם מאד מוחצן שמאוד מבטא החוצה את הרגשות שלו. אימוג'ים גם מאירים באור טוב יותר את הכותב אם הם קשורים להודעה", סיכמה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר