מיילי, זאת את? השינוי של הזמרת השאיר את הצופים המומים

כוכבת הפופ היא כבר מזמן לא "האנה מונטנה", ונראה שהיא לקחה את שינוי התדמית צעד אחד קדימה • עברה תחת סכין המנתחים או לא? הצביעו בסקר

מיילי סיירוס, צילום: רויטרס

נדמה שעברו לא מעט חודשים מאז שקיבלנו אות חיים מהזמרת מיילי סיירוס, אך כהרגלה של כוכבת הפופ, כשהיא מפציעה - היא עושה את זה ברעש גדול.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Miley Cyrus (@mileycyrus)

סיירוס בת ה-30 הגיעה להתארח בתוכנית של ג'ימי פאלון בשישי האחרון, כדי לקדם את הספיישל הטלוויזיוני שלה "מסיבת השנה החדשה של מיילי" לרשת NBC, שאותו היא מנחה עם הסנדקית שלה - זמרת הקאנטרי האגדית דולי פרטון.

בעוד סיירוס התרכזה בנושא שלשמו הגיעה לתוכנית, ונתבקשה על ידי פאלון לגלח את זקנו, הצופים והגולשים פחות התעניינו במה שהיה לה להגיד (או בכישורי הספרות שלה). הם התמקדו בעיקר במה שהיה לה להציג: לוק חדש ועשוי, שגרר הרבה מאוד תגובות ברשת, וכצפוי - לא כולן היו מפרגנות.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Miley Cyrus (@mileycyrus)

כראוי למי שמנסה להיות כוכבת רוק, סיירוס בחרה באאוטפיט על טהרת העור, שכלל מעיל טרנץ' מעור, מכנסי עור שחורים, מגפיים תואמים וכפפות עור. היא דגמנה פריזורה בלונדינית גלית עם שורשים כהים בולטים, עור חלק ומתוח, שלא מזכיר את העגלגלות שאפיינה את פניה, ושיניים בלובן בוהק - מה שגרם לגולשים לקבוע באופן נחרץ כי סיירוס עברה תחת סכין המנתחים יותר מפעם אחת, ועברה טיפולי שיניים נרחבים.

 

**

**
 

סיירוס שיתפה את המראה החדש שלה גם ברשתות החברתיות, שבהן יש לה יותר מ-189 מיליון עוקבים. בתמונה נוספת שהעלתה הזמרת עם הלוק החדש, היא לובשת גופייה שחורה ומציגה שרירי זרועות מאסיביים, תווי פנים מחודדים ושיער מוחלק. היא שינתה את תמונת הפרופיל שלה וזכתה ליותר משני מיליון לייקים ולעשרות אלפי תגובות.

מיילי סיירוס בהופעה במקסיקו סיטי, נובמבר 2022, צילום: אי.פי

כבר לא האנה מונטנה. מיילי סיירוס ב-2008, צילום: Jon Kopaloff/FilmMagic

"אין מצב שזו מיילי", כתבו רבים. "או שעשו לה פוטושופ מטורף, או שהיא עשתה מלא ניתוחים", התעקשו. "אלוהים ישמור, מה היא עשתה לשיניים שלה?", ו"מסכנה. השיניים שלה כל כך גדולות שהיא בקושי מצליחה לסגור את הפה", כתבו אחרים. גולשים נוספים התעקשו שעם הלוק החדש, סיירוס מזכירה עכשיו יותר מכל את אמה טריש - או את מדונה. "מה שבטוח זה שהיא כבר לא האנה מונטנה", סיכמה בציניות אחת הגולשות, כשהיא מתכוונת כמובן לדמות האיקונית שגילמה סיירוס בתחילת דרכה בסדרת הנוער המצליחה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר