אדל נחשפת: "הירידה במשקל עזרה לי להתמודד עם החרדות שלי"

בעקבות הביקורת על הירידה הדרסטית במשקלה, אדל משיבה • "לא בגדתי בערכים שלי, למרות שהיו הרבה מעריצים שהתאכזבו ששיניתי את הגזרה שלי בלי לעדכן אותם בתהליך"

אדל // צילום ארכיון: AP

הזמרת אדל (34) שיתפה לאחרונה בראיון לתוכנית הרדיו הבריטית "Desert Island Discs" של
ה-bbc כי מפריע לה שלא מעט ממעריציה הביעו אכזבה מהירידה הדרסטית במשקלה (לאחר שהשילה בשנתיים האחרונות יותר מ-45 קילוגרמים, ומציגה מאז גזרה חטובה).

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Adele (@adele)

הזמרת הבריטית נחשבה תמיד כמודל יופי והעצמה נשית, והתעקשה לא פעם כי לא תרד במשקלה רק כדי להתאים עצמה לאידיאל היופי הנוקשה המצופה מנשים בכלל ובתעשיית הבידור בפרט. לדבריה כאמור, רבים האשימו אותה בבגידה של ממש.

"אני מבינה למה התקשורת הייתה כל כך מוקסמת מהמהפך שלי. לא שיתפתי בתהליך שעברתי כפי שכולם עושים", עקצה את הקולגות שלה שדואגים לתעד את כל חייהם ברשתות החברתיות לא פעם עבור סכומי כסף לא מבוטלים. "רוב האנשים כבר היו מוציאים על זה DVD בשלב הזה", הוסיפה.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Adele (@adele)

"אין בי שום חרטה", הצהירה בנחרצות. "עשיתי את זה בשקט ועבור עצמי", ביקשה בכל זאת להסביר את מה שעבר עליה כחלק מהשינוי בחייה שהגיע במקביל לגירושיה מבעלה סיימון קונקי. "הרגשתי נורא עבור אותם האנשים שההערות של אחרים גרמו להם להרגיש שהם אינם נראים טוב ואינם יפים", הודתה.

"חלק מהאנשים קיבלו את זה בצורה שלילית. היו גם כאלה שחשו בגידה של ממש", סיפרה. "הם באו בגישה של 'היא נכנעה ללחץ', אבל זה לא ממש הטריד אותי, כי אמרתי לעצמי שהאנשים הללו לא אלה שמחזיקים לי את היד בלילה בארבע לפנות בוקר כשאני נשברת בבכי קורע לב מחרדה וזקוקה להסחת דעת. 100% מהפעילות הגופנית שעשיתי סיפקה לי פוקוס. זה נתן לי אפיק לשחרור האנרגיה שלי, טובה או רעה, וזה גרם לי להרגיש שאני מתחזקת נפשית דרך זה שהתחזקתי פיזית".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר