הפסקת הפרסומות מעולם לא הייתה חצויה הרבה מאוד זמן כמו בימים אלה. חברת ״מודיבודי״, שמוכרת תחתונים ייעודיים לזמן הווסת, העלתה לאחרונה קמפיין חדש לתחתוני מחזור תחת הסלוגן: ״להראות את זה כמו שזה״.
בקמפיין מוצגות נשים שונות בימי המחזור, עם כתמי דם בכמה מהסצינות, מה שגרר הרבה מאוד תגובות.
מסתבר שבמשך הרבה מאוד שנים אף מותג של מוצרי היגיינה נשית לא העז להראות דם אמיתי, והעדיפו להחליף אותו בצבע כחול שעובר לצופים בבית כצבע יותר סטרילי ונקי.
הראשונה שהעזה ושינתה את כללי המשחק בעולם הייתה חברה בריטית, שרק ב-2016 הציגה בפרסומת שלהם דם בצבע שהוא באמת - אדום.
בשנה שעברה, חמש שנים אחרי, הגיע הדם האדום גם לישראל כשהמותג הנשי אולווייז השיק קמפיין חדש שכולל התייחסות לנוזל אדום.
בימים אלה כאמור, משודרת שוב על המסך פרסומת שמסתכלת לאדום בעיניים, והיא עושה את זה בדרך לא מתנצלת, שכוללת גם נשים בתקופות שונות בחייהן ובמגוון גדלי גוף.
נדמה שעם הזמן, יותר ויותר נשים דורשות להפסיק להתבייש במחזור, והן גם לא רוצות לצבוע אותו בכחול. למרות זאת, בעמוד הפייסבוק של "קשת 12" רוב העוקבות מתנגדות באופן קיצוני למהלך ולפרסומת החדשנית, ובתגובות שלהן שם חוזרות על עצמן המילים "מזעזע", "דוחה", "מחריד" ו"מיותר".
אם כך מגיבות הנשים לתהליך טבעי ובריא שהן חוות בעצמן, כיצד יגיבו לכך הגברים?
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו