"לא עשיתי דיאטה": קרין גורן חושפת את הסיבה העצובה שגרמה לה לרדת במשקל
הקונדיטורית המפורסמת בישראל העלתה פוסט חשוב לכבוד יום הולדתה • גורן התייחסה לגזרתה שהשתנתה בתקופה האחרונה, וציינה כי לא היה מדובר בדיאטה
,עודכן
0השמעה
הקונדיטורית ואשת הטלוויזיהקרין גורןדיברה לא מעט לאורך השנים על שינויים במשקלה ועל תגובות שהיא מקבלת בנושא. היום (שלישי) היא כתבה לגולשים רבים שהגיבו לתמונה חדשה שלה ואמרו כי היא ירדה הרבה במשקל.
View this post on Instagram
גורן חשפה כי הסיבה לירידה במשקל היא לב שבור לאחר מות אמה בשנה האחרונה. פוסט חשוב זה של גורן מעלה שוב את השאלה – האם המילה "רזית" היא מחמאה? כשהתשובה היא שוב ושוב – לא. מדובר בתיאור מצב בלבד.
"היום אני חוגגת יומולדת שמח-עצוב", פתחה גורן את הפוסט שלה ברשתות החברתיות. "השנה איבדתי את אמא היקרה שלי, היפה שלי, החברה הכי טובה, הנשמה שלי - למחלה הארורה".
"היינו כל כך קשורות. אני מי שאני, רק כי היא הייתה היא. אני יודעת שזו דרכו של עולם, אבל הכאב קשה מנשוא, במיוחד כי היא סבלה כל כך במשך שנה וחצי. אני עדיין לא מאמינה שלא אראה אותה שוב", כתבה בכאב.
View this post on Instagram
A post shared by אוסנת שוחט | מאפרת | כלות (@osnatshohatmakeup)
"זה יומולדת מתוק ומר, שמח ועצוב, ערבוביה של דמעות וחיוכים. תודה לכולם על כל האיחולים, וגם על המחמאות או על התהיות כמה רזיתי. מעריכה את הכוונות הטובות, אבל לא עשיתי דיאטה. לא כל שמנה רוצה להיות רזה, במיוחד כשהסיבה היא לב שבור", הצהירה.
"ואולי בכלל אעלה הכל חזרה כששמחת החיים והתיאבון יחזרו להיות מנת חלקי? ומה יגידו אז? מה זה בעצם משנה... אני תמיד אוהב אותי, זו עוד מתנה אחת שנשארה לי מאמא שלי", חתמה את הפוסט.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו