עצרו הכל: זה הצבע שיהיה הכי טרנדי השנה

כורסה דגם Margarita מבית העיצוב האיטלקי EDRA, עשויה כולה בעבודת יד על ידי חוט אחד עשוי פוליקרבונט בכוון ענברי, בהזמנה מיוחדת, טולמנ'ס

מלבד הגוונים שנבחרו באמצעות חברות הצבעים, יש עוד אחד שקצת נזנח בפינה, ולא בצדק • אנחנו מנבאים שגוון הענבר הולך לכבוש השנה את הבתים ולהשתלט על סצנת העיצוב, ובגדול • קבלו את הפריטים היפים שישדרגו לכם את החלל עם הצבע המלכותי

אמנם הענבר (Amber) לא נבחר כגוון השנה של חברות הצבע המקומיות לשנת 2022, אבל הוא גוון שמומלץ בחום לכוון אליו את תשומת הלב, כאשר במהלך השנה הקרובה הוא צפוי להעמיק את הנוכחות שלו, בעיקר בקולקציות העיצוב לבית.

• למוצרי ריהוט וגן בהנחות לוהטות היכנסו לכאן

הגוון הענברי הוא כזה שמשלב חום, ניצוצות יוקרתיים ונראה אלגנטי - אבל לא יתר על המידה. כשהוא מגיע בגרסתו האטומה הוא הופך לפחות יוקרתי, ועדיין שומר על סביבה חמימה ומחבקת. יש בו גובה מסוים, ועם זאת הוא לא ירגיש זר גם בחלל העממי ביותר.

הענבר היא אבן חן שמופקת מהתאבנות שרף עצים, אבל אין צורך לתור אחריה כדי לקבל את המראה שלה. מספיק להתאבזר בכלי זכוכית בגוון ענבר כדי לייצר את הרושם ואת האווירה. מדובר בגוון מיוחד יותר, פחות טריוויאלי, שתשומת הלב הולכת ומתכווננת אליו יותר ויותר, וכאמור, אנחנו צופים שהוא יהפוך לצבע הטרנדי של השנה.

אם תגללו לאחור, תוכלו למצוא את התחזית שלנו על גוון הטרה קוטה שקרמה עוד וגידים חודשים ספורים מאוחר יותר. הטרה קוטה הפכה להיות כיום חלק מכל קולקציה שמכבדת את עצמה. אנחנו ממתינים בסקרנות לראות אם התחזית שלנו בנוגע לגוון הענבר תתממש גם היא.

גוון הענבר הוא בעל טונים שונים על הסקלה שבין הצהבהב לכתמתם, עם זיקה לזהוב. מבחינה רוחנית קושרים לאבן הענבר סגולות של ניקיון אנרגטי והגנה על הגוף.

בתחום עיצוב הבית, בא הגוון הענברי לידי ביטוי כמעט בכל קטגוריה, מפריטי ריהוט ועד אביזרים משלימים. תחושת החמימות שמפיץ הגוון מסייעת ביצירת תחושה ביתית, אינטימית ונעימה.

אגרטלי זכוכית בגוון ענבר, 69.90-99.90 שקלים, גולף אנד קו, צילום: ערן סלם
סט דיספנסר וסבוניה בגוון ענבר כתמתם, החל מ-1,400שקלים, HeziBank - DECOR WALTHER, צילום: יח"צ
שטיח עגול משלב גוונים ענבריים, החל מ-180 שקלים, שטיחי RUGS, צילום: יח"צ
סבוניית זכוכית שיכולה להיות גם כלי לתכשיטים, 39.90 שקלים, FOX HOME, צילום: טל טרי
שטיח בגוון זהוב בשילוב גוונים ענבריים, 7,900 שקלים, למידות 180 על 270 ס"מ, צמר שטיחים יפים, צילום: יח"צ
אגרטל זכוכית בצורת קונוס, 59.90 שקלים, גולף אנד קו, צילום: ערן סלם
כיסא מרופד בהשראת גוון הענבר, 500 שקלים, ZAGA פינות אוכל, צילום: סטודיו גולן
דיספנסר לסבון בגוון ענבר, 79.90 שקלים, FOX HOME, צילום: טל טרי
כורסה דגם Margarita מבית העיצוב האיטלקי EDRA, עשויה כולה בעבודת יד על ידי חוט אחד עשוי פוליקרבונט בכוון ענברי, בהזמנה מיוחדת, טולמנ'ס, צילום: יח"צ
פוף קלוע בהשראת גוון הענבר, החל מ-413 שקלים, צמר שטיחים יפים, צילום: סטודיו צמר שטיחים יפים
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו