גם זה הושפע מהקורונה: צבע השנה 2022

| צילום: בועז לביא ויונתן בלום. קרמיקה: טל בטיט. סטיילינג: מאיה לבנת הרוש

חברות ברחבי העולם מפרסמות לקראת תחילת השנה החדשה את צבע השנה שלהן • כך יסייע לנו הגוון הנבחר להתמודד עם התקופה המוזרה שאנו חיים בה

ההכרזה על צבע השנה, שהנחילה ענקית הצבע PANTONE, יצרה גירוי אצל חברות הצבע המקומיות, שבחרו להנחיל את המסורת גם כאן בשוק המקומי.

צבע השנה של טמבור לשנת 2022 הוא Aqua Pool 0816T. השנה בחרו בחברה להצמיד לצבע השנה גם גוון מחזק. את האקווה הירקרק מחזק הגוון האדום Red Flame 0077A, סוג של גוון משלים, שמתפקד כקורט מלח בעוגה מתוקה, ובסיפור שעוטף את הנימוק לבחירה, הוא מייצג את מידת הנועזות שלנו לעשות את הדברים שאנחנו חולמים עליהם.

• המבצעים הכי שווים לבית ולגן - ממש כאן!

הנגיעות האדומות מחזקות את נוכחות האקווה, צילום: בועז לביא ויונתן בלום. קרמיקה: טל בטיט. סטיילינג: מאיה לבנת הרוש

אם שאלתם את עצמכם מהי המשמעות של "צבע השנה", על מי הוא משפיע ומדוע הבחירה בו, כנראה שלא תופתעו מאוד לדעת שאותו צבע נבחר אינו בא לידי ביטוי בשטח, בטח שלא כתחזית, אבל, וזה אבל די גדול – עצם ההכרזה היא סוג של תירוץ לדבר על עולמות שלמים של צבע והשראה. ההכרזה מדגישה את החשיבות של הסיפור שעומד מאחורי צבע מסוים, את הדיוק שנדרש בבחירה בו, ואת היכולת שלו להשפיע עלינו ביומיום – להרגיע, להתסיס, לשמח, להשקיט.

כשמספרים סיפור, הפריט או הגוון שמספרים עליו הופך מיד להיות מעניין יותר. הסיפור שמספרים לנו פותח את ערוצי ההשראה, כך שבין אם בחרנו בו ובין אם לא, גלגלי הדמיון והיצירתיות שלנו נענו לאתגר וזאת החשיבות האמיתית שבהכרזות.

איים של שקט, צילום: בועז לביא ויונתן בלום. קרמיקה: טל בטיט. סטיילינג: מאיה לבנת הרוש

גוון ה-Aqua Pool נבחר על רקע תקופה של התכנסות פנימה, שאחרי שנתיים מאפשרת להציץ בחזרה אל העולם ולגלות בו אופטימיות ואנרגיות חדשות. תקופת הקורנה לימדה אותנו שאמנם אין לנו על שליטה על הכל, אבל תמיד נוכל להשפיע על הסביבה שלנו. עלינו להיות מסוגלים ליצור לעצמנו איים של שקט, שיאפשרו מחשבה צלולה, רגועה, מעוררת השראה, הרחק מרעשי הסביבה. הגוון הנבחר, רך ושמיימי, מייצג בדיוק את כל אלו.

ה-Aqua Pool משדר מידה רבה של רעננות, ועל אף היותו גוון שאינו ניטרלי, הוא יודע להשתלב במגוון סגנונות עיצוב כמו הבוהו-שיק, האתני וסגנון הרטרו, כשכל אחד מהם יעניק לו פרשנות מעט שונה. הוא משתלב היטב עם גווני נחושת וקשת החומים, ועם חומרים טבעיים כמו טרה קוטה, עץ, קש, חבל, ובטון.

מחשבה מעוררת השראה. צבע השנה של טמבור, צילום: בועז לביא ויונתן בלום. קרמיקה: טל בטיט. סטיילינג: מאיה לבנת הרוש
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר