מילגה משיקים: חוויה דיגיטלית מתקדמת בדרך לעיצוב הבית

קבוצת ויסמן משיקה את האתר החדש של מותג מילגה בהשקעה של למעלה מרבע מיליון שקלים • הפלטפורמה משלבת ממשק אינטואיטיבי, קטלוג רחב ומדריכי עיצוב, ומאפשרת חוויית קנייה מותאמת אישית

חווית משתמש מותאמת אישית. צילום: יח"צ

בשיתוף מילגה

מותג "מילגה", המתמחה בתחום הנוחות והלייפסטייל, משיק אתר דיגיטלי חדש שפותח על ידי קבוצת ויסמן הולדינגס, בהשקעה של למעלה מרבע מיליון שקלים.

האתר משלב בין עיצוב רספונסיבי, מערכת המלצות חכמה וחוויית משתמש מותאמת אישית.

טכנולוגיה מתקדמת עם ממשק אינטואיטיבי, צילום: יח"צ

ניתן למצוא בו קטלוג רחב של פופים פרימיום, רהיטי ישיבה, קולקציות עיצוב בלעדיות ומוצרים ארגונומיים, לצד תוכן ערכי הכולל מדריכי עיצוב, טיפים מקצועיים והשראה לאורח חיים איכותי ונינוח.

"האתר החדש משלב טכנולוגיה מתקדמת עם ממשק אינטואיטיבי - חוויה דיגיטלית שמתרגמת את ה-DNA של המותג: איכות, פשטות ונוחות מקסימלית", אומרת עמיטל ויסמן חרמון, סמנכ״לית eCommerce של הקבוצה.

חוויית קנייה שמרגישה אישית וביתית גם דרך המסך, צילום: יח"צ

גם מיכל רויטברג לביא, מנהלת הפעילות של מילגה, אומרת: "ההשקה מהווה אבן דרך בטרנספורמציה הדיגיטלית של המותג. יצרנו פלטפורמה שמחברת בין המורשת של נוחות ישראלית אותנטית לבין חדשנות טכנולוגית - חוויית קנייה שמרגישה אישית וביתית גם דרך המסך".

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר