החל מ-20 שקלים: מצעד המתנות השוות לחג

איך יודעים מה לבחור למארחים בליל הסדר, מה תמיד יעבוד ואיך לא לטעות? • הנה כמה טיפים

HAPPY LEMON, מארז ריחני 119.90 שקלים. צילום: יח"צ

אנחנו פוקדים את החנויות בימים אלה משלל סיבות. אם כבר סימנתם וי על פנס מעוצב ותאורת חירום, תמשיכו עם המשימתיות וסמנו עוד וי אחד על המתנות שעוד לא הספקתם לקנות.

השפע עצום ולשמחתינו גם קשת המחירים. אם תתעקשו, תמצאו גם מתנות של הביוקר, ואפילו הקדשנו להן תשומת לב, אבל קיימים המון רעיונות למתנות מאפשרות מבחינת המחיר, שלא נופלות ברמת הניראות והקו האסתטי שלהן מכל מתנה אחרת.

רוצים טיפ לקניית מתנות?

הטיפ הכי אפקטיבי שנוכל לספק לכם הוא נחיצותה של כל מתנה שתבחרו בה. שאלו את עצמכם לפני כל בחירה, האם מה שאתם מתכוונים לרכוש יסייע באיזשהו אופן למי שיקבל אותה. אם תקנו סתם, המתנה שלכם תדחק לפינת החדר ובשלב מסוים תעבור לשוק קח תן או סתם לפח.

שמיכות קיץ ססגוניות, 59.90 שקלים, H&O / צילום: ישראל כהן

סט 16 סכינים ומשחיז של המותג נינג'ה, מחיר מיוחד לחג 1,343 שקל (במקום 1,790 שקל) / יח"צ

אומרים שמה שלא אהוב עליך אל תעשה לחבריך, אז זה הזמן להתחיל לבחור מתנות מועילות, אבל בלי לוותר על העיצוב כי הוא זה שבסוף עושה את ההבדל.

תומכי ספרים בצורת כפות ידיים זאת דוגמה למתנה שגם תדאג שהספרים לא יפלו מהמדף, אבל בה בעת תהיה פריט דקורטיבי שמושך אליו תשומת לב. גוף תאורה שולחני יכול להיות סתם אחד, ויכול להיות כזה שהאהיל משמש כמעין חצאית לחיה שמשולבת בו, באופן שמעלה חיוך. ואפרופו חיוך, הומור בעיצוב הוא אחד האלמנטים החשובים, וכדאי לנסות שתמיד ישולב במה שאתם בוחרים.

מסגרת עץ עם פרחים, 20.90 שקלים, MAX STOCK / יח"צ

שמיכת קיץ היא דבר שתמיד נמצא במחסור (גם כשמגיע החורף) ולכן אחת כזאת תמיד תהיה במקום.

זה לא שאי אפשר לבחור במתנות שהן על תקן דקורטיביות בלבד, כמו מסגרת מעוצבת לתמונה למשל, אבל אם בחרתם במתנה כזאת, זה רק במקרה שאתם מכירים היטב את הטעם של המקבל ושאתם יודעים שהוא יהנה ממנה וימקם אותה בחלל הביתי שלו.

דפיוזר מעוצב עם USB ב-145 שקלים, אתר OH GLOW

סט אביזרי אמבטיה דגם סטייל, 49.90 שקלים / צילום: תמי בר שי

סדרת כלי הבישול TWIST מבית סולתם בצבע לבן- קרמי, 150-400 שקלים / צילום: אסף אמברם

רוצים עוד טיפ?

צרו לעצמכם מינונים. מתנות זה דבר יקר ולפעמים בין כל הפריטים עם המחירים המאפשרים תתקלו בפריט קצת יותר יקר. אפשר לבחור בו, אבל תוציאו מאוטומט וצננו את ההתלהבות. ברשימה מקדימה שתערכו, בחרו 3-4 מתנות שהן קצת יותר יקרות, לאנשים קרובים יותר כמו ההורים, אח או חבר קרובים במיוחד, כך שכשמדובר במתנות עבורם, התקציב יכול לעלות מעט.

תומכי ספרי בצורת כפות ידיים KARE ב-419 שקלים / להשיג באולם תצוגה של המותג / יח"צ

סטנד חבית לבקבוקי יין, 319 שקלים, ג'נטלמן / יח"צ

אם יש לכם חבר או בן משפחה קרוב שמכור למטבח, תוכלו לבחור לו סט סכינים עם קטע או אם בא לכם לבוא ביציאה - אז כוונו למשהו קצת אחר כמו סטנד יינות בצורת חבית יין למשל. זאת מתנה שתכבוש את כל מי שיקבל אותה, תקשט את החלל וגם תהיה שימושית בדיוק לשלושה בקבוקים שישארו מהחג. אז תעבירו לבודדת, ותבחרו את המתנות שלכם אחת אחת לפי הרשימה שהכנתם.

מארזי מתנה, wonder box, מחיר: 160-300 שקלים / יח"צ 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר