בואו לפרגן: היריד שמציג את מיטב המעצבים המקומיים

"פרימוורה" שיתקיים ב-12-11 באפריל בבית הנסן שבירושלים, נועד לקדם ולתמוך בקהילה היוצרת בישראל • מי האמנים שישתתפו בו ואילו עוד אירועים יתקיימו בו? כל הפרטים

כלי שיצרה שני רכס. צילום: שני רכס

במטרה להוות פלטפורמה איכותית למיטב המעצבים בתחומי האופנה, הצורפות, הקרמיקה, הפרינט ועוד, וכדי לקדם, לתמוך ולרומם את הקהילה היוצרת בישראל בזמן קשים אלו, יריד "פרימוורה" ייצא לדרך בחודש הבא.

היריד, שיתקיים ב-12-11 באפריל בית הנסן שבירושלים, יכיר לקהל מעצבים מקומיים, וישתתפו בו מעצבים כגון אסף כהן בעל הכלים הייחודיים, מעצבת הכלים בעלי האסתטיקה הנקייה שני רכס, הגר אופק ומותג פסלי הקרמיקה המיסטיים שלה, מותג התכשיטים של טליה לובטון המשלב ידע מסורתי עם חומרים איכותיים וייצור מקומי, ספר אינטראקטיבי של המעצב עומר ויינר, ועוד.

יריד "פרימוורה", ב-2023, צילום: אביעד וייצמן


במקביל ליריד תפעל חנות עיצוב אשר תציג פריטים הנעים על הציר בין אמנות לעיצוב, ומתמקדת במלאכת יד. בחנות יציגו מעצבים מתוך התערוכה "חצר פנימית", שעוסקת בעיצובים המבקשים להכניס את הטבע למרחב הביתי, לצד אסופה של מוצרים יחידים במינם, שיעניקו ממד אמנותי למרחב הביתי של הרוכשים,  שירחיבו את הלב ויכניסו אור חדש לחללי הבית.

בין האירועים הנוספים שיתקיימו ביריד יהיה סדנה אינטראקטיבית עם הקהל של מעצבת הטקסטיל והאופנה עדי יאיר, שתעצב תגזור, תתפור, תמדוד ותהפוך פריטים נשכחים לפריטים חדשים, אהובים ונחשקים; הופעה של המוזיקאי החרדי הלל, שמשלב גוספל, ביט דיסקו, קלידים ואפקטים עם מילים חסידיות; וסיור עם אדריכל השימור משה שפירא, האחראי על שיפוץ ושימור מבנה ההוספיס וגשרי הברזל המובילים אליו.

הספר האינטראקטיבי "אני והתא" של עומר ויינר, צילום: עומר ויינר
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר