"לעצב בית זה תהליך ארוך, מורכב ויקר - אבל שווה את זה"

מעצבת הפנים רוני שני פלדשטיין מציעה למשפצים לנשום עמוק ולהתפרע ככל הניתן עם צבעוניות בחלל • הנה הטיפים שלה איך לעשות את זה נכון ומה היא הכי אוהבת בעיצוב

רוני שני פלדשטיין. צילום: איתן טל

'עיצוב בעיניהם' הוא מדור שבו אדריכלים ומעצבים משתפים בטיפים ובמקומות שחובה לסמן לידם V. והפעם מארחים את מעצבת הפנים רוני שני פלדשטיין.

מעצב מוצר ישראלי

אני מאוד אוהבת את חן זלקינד, בעיניי הוא אחד המעצבים והיוצרים הכי מדהימים שיש בארץ ומתחת למותג המפונפן ישנו בחור צנוע וענו, קיבוצניק ואיש עבודה מדהים. אני משלבת את גופי התאורה שלו בהרבה מעבודותיי ואת מדפי הגלים שלו אני אוהבת במיוחד.

מראה עם גוף תאורה צמוד קיר, עיצוב מוצר: חן זלקינד / צילום: איה ווינד

גלריה שחובה להציץ בה

1of135 - גלריית אומנות ישראלית של אירית אוחיון. בגלריה יש אמנים ממגוון סגנונות - צילום, ציור, טקסטיל ועוד. הגלריה מציאה שירות התאמת יצירות לבתים ועוזרת להרכיב קירות גלריה מיוחדים לפי דרישת המעצבת והסגנון של הבית. לפני שנה עברה הגלריה למקום חדש ומהמם. ממש שווה ביקור.

חלל הגלריה 1of135, צילום: טל עידו

חנות עיצוב, ששווה לקנות בשבילה כרטיס טיסה

ניו יורק זה תמיד רעיון טוב ומבחינתי שווה כרטיס טיסה. אני אוהבת במיוחד את west elm. חנות מהממת עם פיסים לא סבירים של עיצוב שפשוט בא לארוז באינספור מזוודות ולטוס הביתה.

ספר שהוא פריט דקורטיבי

אני חובבת ספרי עיצוב ויש לי ספריית ספרי אומנות, עיצוב ויצירה מדהימה שמכילה בתוכה מאות אם לא עשרות ספרים, אני אוהבת כל שבוע שבועיים להניח ספר חדש על שולחן הסלון ולהנות במשך השבוע מדפדוף והשראה. הספר שתמיד מרגש אותי הוא של הצלם האהוב עליי הלמוט ניוטון. כבר בגיל 14 קניתי ספר צילום שלו ונפעמתי מהנועזות והיצירה. נעים להזכר ולראות שדברים שריגשו אותי פעם עדיין מרגשים ומעניינים אותי.

הטיפ לשילוב מושלם של צבעים בחלל

אישית אני אוהבת כתמי צבע גדולים, אני אוהבת להעז ולשלב צבעים בפרטי נגרות מיוחדים, על הקירות ובריהוט, אבל באופן דומיננטי ולא בנגיעות קטנות. אני חושבת שמה שיש לי לומר זה שפשוט תעיזו, תשמרו על בסיס נקי ותתפרעו באלמנטים דומיננטים.

שילוב צבעוניות חמה ונוכחת. עיצוב: רוני שני פלדשטיין, שטיח, שולחן, פינת אוכל וכורסאות מבית prat living, צילום: אורן עמוס

הטיפ החשוב ביותר כשניגשים לעיצוב בית

לנשום עמוק, זה תהליך ארוך ומורכב ומלחיץ בגלל שמושקע בו המון כסף ויחד עם זאת בסוף זה שווה את הכל. תקשיבו ללב שלכם, תנו לבית להביע את האופי הייחודי שלכם ותעבדו ברוגע, שלב אחר שלב.

תקשיבו ללב שלכם - הטיפ של פלדשטיין לעיצוב הבית, עיצוב: רוני פלדשטיין, צילום: אורן עמוס

סיפור מעניין שזכור לך במיוחד

אחד הסיפורים שאני אוהבת, הוא שעיצבתי דירה לזוג. בדרך כלל אני מחלקת את הארונות בחדר השינה לצד שלו ולצד שלה, קצת יותר לצד שלה. בסוף הפרויקט הגעתי לדירה לפגישה אחרונה עם הזוג והלקוח אמר לי "רוני, את לא מאמינה מה קרה לי בסוף, היא לקחה לי את כל הארון ושמה את הבגדים שלי בארון שירות במסדרון ליד הדייסון!!!" כמובן שהכל נאמר בחיוך ענק ואהבה גדולה. וכן גברים, אין מה לעשות, אנחנו צריכות קצת יותר!

עיצוב: רוני שני פלדשטיין. שטיח, שולחן, פינת אוכל וכורסאות מבית prat living, צילום: אורן עמוס, צילום: אורן עמוס
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר