נגמר האוויר: תערוכת פופ אפ מזמינה אתכם לנשום מחדש

תערוכה חדשה חוקרת את השימוש באוויר כאמצעי להגשמת החזון האמנותי • 33 יצירות אמנות הפכו לדמויות ענק מלאות באוויר

1 DIOZ X AIR PRODUCTION . צילום: יחצ

מה-7 באוקטובר נגמר לכולנו האוויר בריאות, באחת. אי אפשר לנשום ואי אפשר למלא את החזה באוויר עד שכל החטופים ישובו הביתה. המחסור באוויר מורגש הן ברמה הפיזית והן במובן המנטלי. התרגלנו לנהל חיים בלי אוויר.

The Art of Dreaming תערוכת פופ אפ שבמסגרתה יוצגו 33 פסלים מתנפחים, תפתח ביום חמישי ה-7 במרץ בקניון עזריאלי שרונה בתל אביב, תעסוק באוויר כמדיום אמנותי.

2 PILPELED X AIR PRODUCTION, צילום: יח"צ

בבסיס התערוכה, שיזמה האוצרת והיזמית יערה זקס, בשיתוף AIR PRODUCTION, דמויות ענק שיוצגו כאלמנטים מתנפחים שיוצבו בשלוש קומות בשטח של כ-15,000 מ"ר.

התערוכה שמה דגש בין השאר על האוויר שהופך למדיום אמנותי. האמנים התבקשו לחקור את האפשרויות של העבודה עם אלמנטים מתנפחים והשימוש באוויר כאמצעי לביטוי והגשמת החזון האמנותי שלהם.

2 PILPELED X AIR PRODUCTION, צילום: יח"צ

בין הפרויקטים, יוצגו עבודות של האמן פילפלד - ארבעה פסלים מתנפחים של הציורים הדו-ממדיים המאפיינים את עשייתו והפכו במסגרת התערוכה לפסלים תלת מימדיים ענקיים, האמן dioz יציג שני פסלים מתנפחים של הדמויות המזוהות עמו, שבוחנות את התחום המסתורי של החלומות, בו הגבולות בין מציאות לפנטזיה מיטשטשים.

עוד אמנים שישתתפו בתערוכה: זיו שמח, לנה חודבקו, עמית גרינברג, שירה גלעדי, אור יחזקאל, אלי חזיזה, אור אילון, אלה אוזן, EREZOO, מירב לב חגאג, אנטון רדאב, אופל קודו, דויד פלס, Rust Architects, Miriam Brugmann, תמרה צ'נגרי, שיר למדן, טלי גנשפט ונוספים.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר